Vad gör vi? Del CCIII

Sitter i telefonkö till Försäkringskassan. Anmält fel så måste fixa detta. TYvärr vägrar min handläggare ringa upp efter flera påtryckningar så jag får gå till kundtjänst så härlig telefonkö. Lite surt

Nu är jag uppe på transplationslistan... äntligen samtidigt som jag bara vill gå och spy över eländet. Operationen skrämmer mig.
Grattis till att ha kommit till listan! :heart
Jag som gått igenom det lovar att det är lugnt och fint och personalen på UAS var fantastisk.
Var du än opereras är jag säker på att det är tryggt.
 
Varit och handlat, en jätteburk med inlagd gurka och kalvsylta. Så gott. Eller, det kanske var leverpastej man ska äta det med? Kom jag på nu. Urrk. Samt ny badsvamp eftersom min gamla (några år) är försvunnen. Lidl håller på att sälja julmust redan, så det slank ner en sockerfri sådan.

Min calibre companion tuggar på, det kommer ta några dygn att föra över till sd kortet, men om det bara fungerar bryr jag mig inte hur lång tid det tar och hur många gånger jag måste sätta ihop dem igen.
 
Åh, jag är så glad och lättad! ❤️
De ringde från sjukhuset och det var ingen huvudtumör inne kroppen, som de trodde. Utan det finns bara den de inte tagit på armen och så måste de ta mer där de redan opererat. Sen får jag immunterapi.
Eftersom de nämt palliativ vård vid ev spridning och det stod en del om det som jag sett i min journal så känns allt annat som jackpot.
SÅ lättad! Vi ska fira med pizza ikväll. 🥳💃
Inatt kan jag nog sova för första gången på länge. 😍
 
Åh, jag är så glad och lättad! ❤️
De ringde från sjukhuset och det var ingen huvudtumör inne kroppen, som de trodde. Utan det finns bara den de inte tagit på armen och så måste de ta mer där de redan opererat. Sen får jag immunterapi.
Eftersom de nämt palliativ vård vid ev spridning och det stod en del om det som jag sett i min journal så känns allt annat som jackpot.
SÅ lättad! Vi ska fira med pizza ikväll. 🥳💃
Inatt kan jag nog sova för första gången på länge. 😍
Ååååh! Så skönt att läsa! ❤️
 
Åh, jag är så glad och lättad! ❤️
De ringde från sjukhuset och det var ingen huvudtumör inne kroppen, som de trodde. Utan det finns bara den de inte tagit på armen och så måste de ta mer där de redan opererat. Sen får jag immunterapi.
Eftersom de nämt palliativ vård vid ev spridning och det stod en del om det som jag sett i min journal så känns allt annat som jackpot.
SÅ lättad! Vi ska fira med pizza ikväll. 🥳💃
Inatt kan jag nog sova för första gången på länge. 😍
Fantastiska nyheter!
 
Åh, jag är så glad och lättad! ❤️
De ringde från sjukhuset och det var ingen huvudtumör inne kroppen, som de trodde. Utan det finns bara den de inte tagit på armen och så måste de ta mer där de redan opererat. Sen får jag immunterapi.
Eftersom de nämt palliativ vård vid ev spridning och det stod en del om det som jag sett i min journal så känns allt annat som jackpot.
SÅ lättad! Vi ska fira med pizza ikväll. 🥳💃
Inatt kan jag nog sova för första gången på länge. 😍
Gud så skönt att få det beskedet! :heart
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
567
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 771
Senast: Scata
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 841
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 052
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ny sadel, ont
  • Föräldrar till barn som rider
  • Bildtråden

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp