Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis till att ha kommit till listan!Sitter i telefonkö till Försäkringskassan. Anmält fel så måste fixa detta. TYvärr vägrar min handläggare ringa upp efter flera påtryckningar så jag får gå till kundtjänst så härlig telefonkö. Lite surt
Nu är jag uppe på transplationslistan... äntligen samtidigt som jag bara vill gå och spy över eländet. Operationen skrämmer mig.
Jaha det är alltså nu förfallet i samhället börjar? Tur man inte är präst och tvingas äta sig igenom den blivande högtiden.Jag föll för jul "maten" både must o lussebulle x2
Har de börjat sälja lussekatter redan? På pressbyrån kanske? De är nog godast förutom på bagerier! Jag ÄLSKAR lussekatter men är dålig på att baka sådana, de bli torra och tråkiga, så måste köpa mina.Jag föll för jul "maten" både must o lussebulle x2
Ååååh! Så skönt att läsa!Åh, jag är så glad och lättad!
De ringde från sjukhuset och det var ingen huvudtumör inne kroppen, som de trodde. Utan det finns bara den de inte tagit på armen och så måste de ta mer där de redan opererat. Sen får jag immunterapi.
Eftersom de nämt palliativ vård vid ev spridning och det stod en del om det som jag sett i min journal så känns allt annat som jackpot.
SÅ lättad! Vi ska fira med pizza ikväll.
Inatt kan jag nog sova för första gången på länge.
Tack! Känner mig både 100 kg lättare och vansinnigt trött nu. Men så skönt att det inte är morsning and goodbye nu iaf.Ååååh! Så skönt att läsa!
Fantastiska nyheter!Åh, jag är så glad och lättad!
De ringde från sjukhuset och det var ingen huvudtumör inne kroppen, som de trodde. Utan det finns bara den de inte tagit på armen och så måste de ta mer där de redan opererat. Sen får jag immunterapi.
Eftersom de nämt palliativ vård vid ev spridning och det stod en del om det som jag sett i min journal så känns allt annat som jackpot.
Gud så skönt att få det beskedet!Åh, jag är så glad och lättad!
Ica TollarpHar de börjat sälja lussekatter redan? På pressbyrån kanske? De är nog godast förutom på bagerier! Jag ÄLSKAR lussekatter men är dålig på att baka sådana, de bli torra och tråkiga, så måste köpa mina.
Då kanske de börjar på icorna här också inom kort! Längtar hela året efter just lussekatter!Ica Tollarp
Har sett flera butiker lägga upp på ansiktsboken....Då kanske de börjar på icorna här också inom kort! Längtar hela året efter just lussekatter!