Vad gör vi? Del CCIII

Fick vara hemma pga ett epanfall i morse när jag precis varit ute med hunden, och har sovit hela förmiddagen i stort sett. Ätit lunch, rastat hund, haft fastighetskötare här som ordnade något med mitt lysrör och helt av sig själv också bytt brunnsgallret i duschen som de ansåg vara gammalt och slitet! Sedan en som hämtade fönsterlampor jag hade på annons, och så rastat hunden lite igen. Funderar på om jag ska gå och vila en sväng eller äta för att ta en längre prommis sedan.
 
Fick en present när jag köpte ny trimmer :up:
Har dock inte fått trimmern än ;)
IMG_0307.jpeg

Undrar vilken gömma det har legat bortglömt i :D
 
Och jag ser från fönstret att dom kommer bli - en pinne senare, förstår inte hur dom tänkte när dom satte den mer eller mindre mitt i min infartsväg :mad:

Det gjorde de åt särbon ett år också (hans infart är nästan lika bred som gårdsplanen). Det bästa var att efter att han tagit bort den kom de med en ny! :rofl:

När han tagit bort nr två kom det ingen mer :D
 
Sitter utanför skolan och väntar på att barnets horn skall komma så vi kan ta hem det. Nån var trött i morse så jag sa att hon fick cykla i morse. Vi hann hämta hornet efter jobbet.

Allt var pappans fel för han var inte hemma och väckte henne.
 
Tagit in både häst och hans ponny idag för första gången sedan op. För stallpersonalen hade det varit kaos. De skötte sig som vanligt bra och går typ på hängande grimskaft hela vägen.. 🤷‍♀️
Har nog aldrig varit så glad över att få mocka! Sambon har ju mockat så det duger bra åt hästen liksom. Men ja.. Det har krypit i mig.. :laugh:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
530
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 564
Senast: Scata
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 796
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 018
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Valp 2025
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp