Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men åh vad roligt att ni gick dit, och att ni gillade det så mycket! Nu blev jag sugen...Har varit på By The Wine i Lissabon
Helt otroligt.
Först en ost- och charkbricka utom denna värld. Följt av en köttbit på samma tema. (Tog lång tid att äta för den smakade så MYCKET.)
Helt otroligt!
Med tre otroligt parade rödviner till, plus ett glas fantastiskt espumante och ett portvin.
Vi kanske måste tillbaka en gång innan vi åker hem
Tusen tack för tips @Mineur
Kändes först som att det skulle vara mycket mer turistigt, men var bara magiskt.
Men är du nervös för att du ska till tandläkaren? Och du tror inte att det kan ha orsakat de konstiga drömmarna?Drömt att jag hade möss i bilen och nu är jag helnojig över det. Vet att jag skulle kunna köra ihjäl mig om en dök upp.
Tagit Valerina och hoppas att det verkar något innan tandläkaren men just nu känner jag mig bara hyper.
Just i natt ja men inte alla gånger tidigare.Men är du nervös för att du ska till tandläkaren? Och du tror inte att det kan ha orsakat de konstiga drömmarna?
Haha kaos! Min jobbdator är borta. Fått låna en annan, men den går inte starta Går bra nu
Jaa typiskt måndagDet är måndag