Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det fanns fler detaljer när man vek ut hela kortet (som ett helt ouija board till exempel ) men där stod det personlig info så det vill jag inte lägga ut. Kul idé!
Det fanns fler detaljer när man vek ut hela kortet (som ett helt ouija board till exempel ) men där stod det personlig info så det vill jag inte lägga ut. Kul idé!
Du kan skiva dom, kärna ur och torkaHemma. Träffat fader och fått en påse åkeröäpplen. Vet inte riktigt vad jag ska göra med dem. Iofs gillar jag äpplen men måste fundera ut hur jag kan förvara dem utan att de ruttnar snabbt. Inga äppelpajer, eller kakor, även om jag har recept på världens godaste äppeltosca. Tyvärr inte plats i frysen om jag skulle vilja baka ändå. Undrar om grönsakslådan i kylen fungerar
Varmare än 7 grader duggregn och snålblåst verkar det som.Visa bifogad fil 154036
En bättre fredag
Absolut, åkte hemifrån när det var 0 grader imorse så det blev klart bättre med +32Varmare än 7 grader duggregn och snålblåst verkar det som.
Borde också boka tidBokat tid hos optiker. Det är inte hållbart med så försämrad syn som jag har numera. Så nya glasögon behövs!
Dragit mig för det länge nu då jag tycker det är så svårt att vara hos optikern. Men nu när jag får huvudvärk varje dag behöver jag ta tag i det.Borde också boka tid