Vad gör vi? Del CCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fredag it is.
Lönen har trillat in.
Kaffekoppen står framför mig.
IMG_0778.jpeg
 
Räkningen var på 11000 kr och jag fick tillbaka ca hälften från försäkringen.
Då är jag med, skönt det! Ska också betala in räkningar för vetbesök, den ena blev på nästan 6700 för den svullna nosryggen varav jag fått knappt 3` tillbaka samt så vetbesök 2 på nästan 4800 men då är det bara lite tillbaka för ultrlaljudet av svullnaden, det andra munhåleundersökning och vaccination så blir ju saftigt ändå i och med de vanliga utgifterna 💸
 
Semesterdag, var egentligen tänkt till en hotellövernattning med barnen men bilen behöver byta drivrem med tillbehör. Även andra planer blev ändrade på grund av regnet så jag bakar helt enkelt dotterns tårta idag istället för imorn :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 665
Senast: Mia_R
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
48 49 50
Svar
987
· Visningar
27 816
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 869
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 776

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp