Räkningarna betalda. Bland annat en på drygt 11 000 kr till distriktsveterinärerna för kvällen de var ute när lilla hästen hade kolik. Det är dyrt med djur...
Skönt med fredag idag !!
Skönt med fredag idag !!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
11.000 inklusive ersättningen menar du då?Räkningarna betalda. Bland annat en på drygt 11 000 kr till distriktsveterinärerna för kvällen de var ute när lilla hästen hade kolik. Det är dyrt med djur...
Skönt med fredag idag !!
Räkningen var på 11000 kr och jag fick tillbaka ca hälften från försäkringen.11.000 inklusive ersättningen menar du då?
Då är jag med, skönt det! Ska också betala in räkningar för vetbesök, den ena blev på nästan 6700 för den svullna nosryggen varav jag fått knappt 3` tillbaka samt så vetbesök 2 på nästan 4800 men då är det bara lite tillbaka för ultrlaljudet av svullnaden, det andra munhåleundersökning och vaccination så blir ju saftigt ändå i och med de vanliga utgifternaRäkningen var på 11000 kr och jag fick tillbaka ca hälften från försäkringen.
Jag har börjat elda i pannan. Vädret har gjort det varit svåreldat men nu är det bättre. Häftiga kast mellan högtryck och lågtryckJag funderade oxå på att elda men regnet öser ner o jag har ingen ved inne
Det var jättelänge sen jag var här och nu sitter jag och läser och trivs
Bra prio!! Gammal el är inte så tillförlitlig.Borde inte sitta här utan röja för att elektrikern ska komma åt att byta ett element, ta bort en massa 70-tals element som aldrig använts (ett sitter bakom en byrå, WTF?! ) samt se tillräckligt av kontoret för att kunna göra en offert på omdragning av el där
Bra prio!! Gammal el är inte så tillförlitlig.