Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De kan onekligen vara tuffa vissa dagar.Hur mkt jag än vet att tonåringar är tonåringar och att man måste sortera vad man tar åt sig av så är jag helt mentalt dränerad i dag.
Visa bifogad fil 153974
Jag funderade oxå på att elda men regnet öser ner o jag har ingen ved inneDet där med att elda kan vara lite knepigt... Ruggigt och regnigt hela dagen så skönt med en brasa. Temperaturen låg på strax under 19 grader när jag startade brasan vid 17:30-tiden. Jag lade in det sista vedträet för en stund sedan. Nu har jag 23 grader i rummet och börjar hoppas på att det svalnar ner lite tills vi ska lägga oss ! Jag har verkligen inte eldat många trän ikväll och tycker att jag har eldat väldgit lugnt!
Drömmer om att få elda! (I en kamin/spis alltså..)Det där med att elda kan vara lite knepigt... Ruggigt och regnigt hela dagen så skönt med en brasa. Temperaturen låg på strax under 19 grader när jag startade brasan vid 17:30-tiden. Jag lade in det sista vedträet för en stund sedan. Nu har jag 23 grader i rummet och börjar hoppas på att det svalnar ner lite tills vi ska lägga oss ! Jag har verkligen inte eldat många trän ikväll och tycker att jag har eldat väldgit lugnt!