Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åååh! Den hade jag så gärna velat se. Läst om den och tycker att den verkar så spännande!Varit och tittat på Signe Johanessens performanceverk Holy Mare. Rekommenderas skarpt till alla som har möjlighet att ta sig till Malmö! Blandning mellan konstverk och teater som vrider och vänder på relationerna människa-häst och människa-människa. Märklig, mänsklig och väldigt intim.
För övrigt är jag avundsjuk på Malmö som har Lilith performace studio, de visar så mycket bra jag skulle vilja se.Varit och tittat på Signe Johanessens performanceverk Holy Mare. Rekommenderas skarpt till alla som har möjlighet att ta sig till Malmö! Blandning mellan konstverk och teater som vrider och vänder på relationerna människa-häst och människa-människa. Märklig, mänsklig och väldigt intim.
Åååh! Den hade jag så gärna velat se. Läst om den och tycker att den verkar så spännande!
Roligt att du gillade den.
Sett att de sökt utrustning i hästgrupper på fb.Den var fantastiskt! Som hästmänniska kan man också sitta och njuta av läderdoften i lokalen De hade minst 15 sadlar och minst 30-40 kg av gamla träns, grimmor och diverse remtyg på scen - en imponerande samling i sig.
Inte alls som det verkar, skrivit mer i "störtråden".Hur blev det med potential köpare?
Sett att de sökt utrustning i hästgrupper på fb.
Skrev faktiskt i störningstråden på eftermiddagen idag att jag stör mig på att all intressant konst just nu finns i Malmö.Jag tänkte att de måste ha gjort något sådant!
Och vi sa också just det: för sin storlek så har Malmö ett helt fantastiskt kulturliv! Lilth, operan, dockteater, dansteater, konstmuseer mm mm. Så kul!
Lite regnruskigt ute ikväll med men ändå var det just sommarsallad från bästa pizzerian jag ville ha till fredagsmiddag och testade Fanta kiwi och jordgubb, god . Så blev ju änna lite frusen så passade på att njuta av ett bubbelbad med tänt lavendelljus, mys och det blev då inte länge innan jag svettades så nog blev jag varm alltid . Trevlig helg!