Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Lillgrådis
(Apropå stör-tråden)
Jag har väntat i flera dagar på att få göra det här inläggetMen vad fan!
Jag skriver/säger ofta så. I dag har jag haft en bättre dag på jobbet.Jag har väntat i flera dagar på att få göra det här inlägget
Tisdagar kan vara sämre fredagIntressant att man sällan eller aldrig ser "en sämre fredag" - men det ÄR kanske så att det bara är bättre och bättre dag för dag?
Hur blev det med potential köpare?Tömt stallet på en massa skit, nu ska jag bara packa med mig allt som ska vara kvar när jag åker härifrån igen. Något så grymt vad jag hade mycket som skulle slängas, trasiga täcker, tomma fodersäckar, trasiga hinkar, gamla grimmor mm mm. Trodde faktiskt de skulle neka mig när jag kom med ett nästan fullastat släp men ingen sa något när jag slängde gammal stängseltråd och annan skit.
I morgon ska jag tömma huset, hoppas jag. Blir ytterligare en vända till ÅVC med allt som jag inte ska ta med mig, sen packa släpet fullt med verktyg, böcker, kläder och annat smått och gott som inte åkt med tidigare och efter det är det förhoppningsvis ett tomt hus som ska flyttstädas av inhyrd firma.