Det gör man verkligen, den tiden gör så mycket.Känner med er. Nu gick kvällens nattning ovanligt smidigt, men när den inte gör det blir jag så stressad. Behöver dom där 2 (helst) timmarna egentid på kvällarna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gör man verkligen, den tiden gör så mycket.Känner med er. Nu gick kvällens nattning ovanligt smidigt, men när den inte gör det blir jag så stressad. Behöver dom där 2 (helst) timmarna egentid på kvällarna.
Det gör man verkligen, den tiden gör så mycket.
Går det inte att ändra semester mot vab?Barnen börjar piggna till, jag tror att det är sista sjuka dagen idag. Nackdelen är att jag tog semester för att göra roliga saker med dom, fördelen är att det varit uselt väder ute och jag inte behöver ansöka om VAB. Imorgon blir det eventuellt science center med 8 minuters tågresa. Blir isf en kostnad på exakt 42 kronor inklusive allt för vi har årskort och mat/fika tar vi med oss
Går det inte att ändra semester mot vab?
Skönt med hundpromenad.Här hade jag lovat ungarna de skulle få vara uppe tills pappa kom hem. Dom har gått på övertrötthet och varit....dryga . Nu får pappa ta nattning ikväll och jag ska gå en kortis med hunden.
Hur har det gått?Kom precis på att yngsta lagt sig utan blöja. Den har visserligen varit torr typ 9 av 10 nätter så borde gå och nån gång ska vi väl sluta med den även nattetid .
Hahaha vilket öde att få ädelost när man önskat glasyrVisa bifogad fil 136166
Glasyr! Hon ville ha glasyr på sina pepparkakor
HAHAHA älskar att hon åt dem med ädelost ändåVisa bifogad fil 136166
Glasyr! Hon ville ha glasyr på sina pepparkakor
Det gick braHur har det gått?
Hahaha vilket öde att få ädelost när man önskat glasyr
Hon var lika nöjd för det, tacksam ungeHAHAHA älskar att hon åt dem med ädelost ändå
Hmm smakar inte som jag kom ihåg det men vafanHon var lika nöjd för det, tacksam unge