Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är så van att hjärnan går på högvarv men efter för mycket sömn känner jag mig bakfull (fast utan illamåendet) och som om hjärnan har checkat ut och liksom kämpar med alla tankar och det gör nästan fysiskt ont att tänka. Ganska obehagligt faktiskt därav alla ”boost”
Rena självmordetHaha! Jag kan lätt sova 12 timmar per natt utan att vakna upp eller ens vända på mig
Åhh, vilken lång väntan! Jag hade blivit knäpp (väntar själv på att vecka 30 ska komma så att jag kan skriva på papper och pusta ut)Intervjun gick bra.
De telefonintervjuar 5st och sen tar de ett par för fysisk intervju. Återkoppling i mitten av augusti (och även nästa intervju i augusti om man går vidare).
Drömmen! Så avis!Haha! Jag kan lätt sova 12 timmar per natt utan att vakna upp eller ens vända på mig
Drömmen! Så avis!
Wow.... En normal natt ligger jag i sängen mellan kl 22 och 4:45. Någon enstaka underbar gång händer det att jag sover 4-5 timmar i sträck, men vanligtvis är jag vaken ungefär en gång varannan timme. Inte optimalt precis, men man vänjer sig.......Haha! Jag kan lätt sova 12 timmar per natt utan att vakna upp eller ens vända på mig
Chefen frågade igår om jag vill köpa min favorithäst från ranchen (och med "köpa" förutsätter jag det menas ta över, ej betala för).............
Hon är verkligen min drömhäst efter min vita connemara som jag tog bort 2014 (i Sverige) efter 10 månaders utredning hos veterinär men orsak till eländet fick vi aldrig reda på...
Fan vilket dilemma. Vill jag ha egen häst igen? Samtidigt känns det som en "rescue" då chefen kommer sälja av 10 hästar närmasta 6 mån