R
Raderad medlem 68338
Elen blinkade till och är nu (tillfälligt?) tillbaka! Ingen annan i huset verkar dock ha el
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Elen blinkade till och är nu (tillfälligt?) tillbaka! Ingen annan i huset verkar dock ha el
Funkar så länge som du har skumpa hemma så det räckerVi har varit utan el i huset nu av och till sen efter lunch. Nu helt blackout. Får väl äta 2 kilo löjrom till middag då...?
Men finns det ingen info från elbolaget om problemen?... och där försvann den igen
Jag som trodde att ni skulle åka ner med husbilen?!
När vi vad tillbaka i Kina så hade ett hotell dörrar av glas till både duschen och toaletten. Det var separata dörrar till duschen och toaletten rakt in från rummet och de två var tack och lov frostade, men glasväggen som avskärmade "duschrummet" från toaletten var inte frostad. Det kändes minst sagt konstigt att det var full insyn om någon skulle stå i duschen samtidigtNu är vi framme på hotellet. Allvarligt talat, toaletten har väggar av frostat glas bild tagen från sängen:
Visa bifogad fil 32808
Alltså hur lyckas du? Jag vill också ha ständig semisemesterJag har ständig sk ”semisemester”
Alltså om du inte har ett jättedåligt kyl/frysskåp så håller det ju kylan vid strömavbrott!Elen har kommit igång men folk har ändå flockats hemma hos mig för en sk ”frys-tömning”. Löjrommen och bubblet flödar
Alltså om du inte har ett jättedåligt kyl/frysskåp så håller det ju kylan vid strömavbrott!
Nu är det väl förvisso kul att kunna bjuda på sånt, men egentligen onödigt på grund av strömavbrott just.