Vad gör vi? Del 102, CII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså. En annons för kläder på facebook - med någon slags urusel översättning - gör mig full i skratt varje gång jag ser den:

"Online kläder för kvinnor
Fantastisk kvalitet och stil
Foder Din Mode hungrig"

Eeeeh.....va :confused::p ???? "Feed your fashion hunger".....eller något sådant???? Funkar INTE i översättning...... :rofl:
 
Hund som snarkar och en mage som gör ont efter alla kakor och godis men nu ligger blodsockret där det ska vara igen *pust* Vart lite kämpigt att äta ikapp där ett tag och jag är ganska tagen av det kan erkännas.

40 min kvar innan jag fr åka hem och pussa på hästarna :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 660
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 141
Senast: Hazel
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 770
Senast: MJLee
·
Hundavel & Ras Hej, ny här och skulle vilja höra lite hur olika löp kan vara, jag har en labrador tik som nu löper, inne på dygn 17 nu, tog...
Svar
8
· Visningar
1 048
Senast: Karolina90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp