Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svarar mig själv här..... det blir nog ett nej... jag kan bara inte binda mig med ansvaret för en häst... hon är underbar men....
Flyget är försenat. Vi har suttit här några timmar nu. Varför åkte vi så tidigt?
För hade ni varit för sena hade flyget gått i tid utan er
Jag som trodde att ni skulle åka ner med husbilen?!Flyget är försenat. Vi har suttit här några timmar nu. Varför åkte vi så tidigt?
Vi har varit utan el i huset nu av och till sen efter lunch. Nu helt blackout. Får väl äta 2 kilo löjrom till middag då...?
Jag trodde att du svarade på detta:Drömmen! Så avis!
och tänkte "varför i hela friden en säng emoji?" och sen kommer tornblommas post om att hon sov igenom grannens efterfest. Jag bara: . Trodde alltså fortfarande att det handlade om spanien...Tjodaderittanläääj. Bokade precis Spanien i september
Hade jag haft tid hade jag kunnat komma ner och hjälpa dig. Jag menar, vad gör man inte om någon hamnat i en sådan knipa?
Mkt beklagligt att du inte är här!! Jag har en väldigt välfylld frys. Har även tonfiskfilé såg jag nu. Väldigt gött att snabbvända i sesamfrön och sen vända snabbt l stekpannan
FAN SPISEN FUNKAR JU INTE HELLER!
Det är sådant man har vedspisen till
Edit: Eller grillen
Och bubblet blir pissljummet!
Hrm....jag sitter och funderar på om det rent ut av kunde vara värt att köra från Skåne-Småland-gränsen..... Alltså...ibland MÅSTE man ju bara offra sig som medmänniska även om det blir lite obekvämt.....Hade jag haft tid hade jag kunnat komma ner och hjälpa dig. Jag menar, vad gör man inte om någon hamnat i en sådan knipa?