Soffan74
Trådstartare
har sen semester i år, v 31 förstSer fram emot det, gillar rutiner och min hjärna behöver vettiga saker att koncentrera sig på
Upp cirka 05:30 här!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
har sen semester i år, v 31 förstSer fram emot det, gillar rutiner och min hjärna behöver vettiga saker att koncentrera sig på
Upp cirka 05:30 här!
Jag börjar min semester vecka 30har sen semester i år, v 31 först
den har kommit tillbaka här, +18 nuSitter under elfilten i soffan... sommaren, hohoooo?
4 veckorJag börjar min semester vecka 30
Jag börjar min semester vecka 30
Ja, du verkar ju kunna fylla dina dagar i alla fallJag har ständig sk ”semisemester”
Ja, du verkar ju kunna fylla dina dagar i alla fall
Jag får ingen semester eftersom jag är nyanställd. Hoppas få några dagar i jul så att jag kan fira jul med mamma i Sverige.har sen semester i år, v 31 först
Herre jisses vad hände igår?
Var lite smålullig mitt på dan efter att mött upp en vän på puben för lite lunch och drinkar. Måste ha blivit emotionell för jag har skickat meddelande till x antal människor på messenger och skrivit halvlånga noveller om typ "hur vi mötts, känslor, att allt är bra nu och hoppas de har ett bra liv med"
Svaren som ramlat in medan jag sov och som jag läst nu är minst sagt roande och pinsamma på samma gång...
Fyllelås på telefonen, ja tack!
Olika personer tex nån gammal klasskompis från högstadiet, en gammal romans, ett kk mm... folk jag inte pratat med på år (som inte behöver pratas med alls nu heller)
Haha, det där känner jag igen borde finnas nån blåsfunktion!
Jag har dock en god vana att radera hela konversationen direkt efter jag skrivit