Har ar det morgon igen och jag har redan varit uppe i over en timma ... och det ar dags for en kopp kaffe till. Min kompis som ar i hospice care och doende av cancer fyllde 46 ar i gar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
CancerHar ar det morgon igen och jag har redan varit uppe i over en timma ... och det ar dags for en kopp kaffe till. Min kompis som ar i hospice care och doende av cancer fyllde 46 ar i gar.
Va kul ! Du fÄr gÀrna uppdatera i andra snackistrÄden, sÄdant Àr alltid skoj att följa!Sovmorgon för hela familjen idag, Àtit sen frukost och suttit pÄ altanen med maken och druckit kaffe och planerat för ridbanebygget nÀsta Är Men nu ska vi bygga klart altangolvet och fÄ upp nya taket till paviljongen
Var sÄ vi började fundera imorse ocksÄ! Helt folktomt, brukar man inte gÄ ut och rensa ogrÀs söndag klockan 9TrÀffat pÄ ett rÄdjur ute men inte en endaste mÀnniska, inte en bil eller en cykel. Fint vÀder sÄ var Àr alla? Ute i sina sommarstugor, med husvagnen eller hos mostrar? Eller sitter alla inne?? För det Àr söndag och fint vÀder och dÄ ska det vara lite folk och rörelse. Kanske sÄhÀr det kÀnns att vara ensam mÀnniska kvar pÄ jorden. Bara jag, Jinns och hÀstarna och ett rÄdjur. MÀrklig kÀnsla.
Vad vackert det ser ut! Och gott!Jag knyckte honung frÄn bina idag.
Visa bifogad fil 32739
Det Àr gott ocksÄ .Vad vackert det ser ut! Och gott!
vaknar av att solen lyser i mitt fönster. Fast jag har persienn och mörkgardin...samma hÀr
nÀr jag Àntligen kan sova hur lÀnge som helst sÄ Àr jag redan vaken
LĂ„ter jĂ€ttegottâșMorsan och jag gick en promenad upp till Stordammen och grillade korv. Matade 3 grĂ€sĂ€nder som var dĂ€r.
Plockade lite kantareller och blÄbÀr pÄ vÀgen hem. Fullt med bÀr dÀr
StÀdat hos landisarna. Firrarna fick lite grÄsuggor...
Nu har jag bakat en saffrans sockerkaka, den ser mumsig ut
ĂndernaMorsan och jag gick en promenad upp till Stordammen och grillade korv. Matade 3 grĂ€sĂ€nder som var dĂ€r.
Plockade lite kantareller och blÄbÀr pÄ vÀgen hem. Fullt med bÀr dÀr
StÀdat hos landisarna. Firrarna fick lite grÄsuggor...
Nu har jag bakat en saffrans sockerkaka, den ser mumsig ut
Ser fram emot det, gillar rutiner och min hjÀrna behöver vettiga saker att koncentrera sig pÄI morgon Àr jobbdag igen. Upp 5.45