Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Igår pressade vi de sista 400 balarna för den här gången. Har två åkrar till som ska tas men vädret är lite för osäker just nu så vi får avvakta. Såååå skönt när man slitit som en idiot i en vecka och man har massa fint hö på ladorna som räcker gott och väl till våra fyra hästar och även kan sälja drygt 3 ton och få tillbaka lite pengar för det vi gör.
Idag ska jag rida på lunchen, inte köra traktor som jag gjort de senaste lunchrasterna En vecka kvar till semester, ska bli väldigt skönt. Varit ett slitigt halvår så jag behöver det.
Det där minns jag så väl från när jag hade häst... när logen var full kände man sig verkligen rik
Lätt överambitiöst så dags på morgonen..
Jag hade köpt något .
Kör på det, låter mycket roligare än en stor fest tycker jag! Mindre att arrangera och stöka till med för er ocksåJa men visst verkar det kul? Så kan man arrangera årets största femkamp med kvartsfinal, semifinal och final. Och alla får en goodie-bag med några åkbiljetter, check till våffelstugan, en såndär stor ful napp som man hänger runt halsen och lite proviant för dagen. Så kan man avsluta med ett glas bubbel och fira femkampsvinnaren. Alltså, detta måste jag undersöka vidare känner jag