Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_20210701_220623_124.jpg

Skulle plantera de två krakarna som var kvar, insåg efteråt att de är en rosa och en röd :angel: Skitsamma de får sitta där tillsammans resten av sommaren 🙃
 
Vi har tagit oss hem och A sover på min säng :D jag har duschat. Om typ 30 min ska jag väcka barnet och se om jag får i henne lite middag. En promenad till Max kanske :)
Härligt att få hem barnet efter läger. Hoppas A haft det bra. I eftermiddag ska jag åka och hämta hem min dotter och ponny. Pratade med barnet igår och det börjar kännas som att hon nog är redo för att komma hem nu :)
 
Väntar på att minnas böcker från Adlibris ska komma. PostNord fick sändningsinfo igår, böckerna är inte skickade än enligt appen, men jag vill ha dem nu!
Otålig deluxe.

Väntar dessutom på att svärmor och hennes man ska komma hit. Vi ska tapetsera köket (och kanske åka till Gekås. Får jag bestämma blir det loppis i Håcksvik istället).
 
Lillkatten är billig, 3 ggr inatt väckte hon mig med pipande pga diverse anledningar :meh: Tagit sig upp på höga byrån och inte vågat hoppa ner, lyckats ta sig upp på fönsterbrädan bakom fördragna gardiner och inte lyckats ta sig ner samt inspekterat badkaret och balanserat runt där, mycket läskigt hälsar hon. Sånt här håller hon inte på med dagtid av någon underlig anledning :confused:

Nu dricker jag kaffe iaf och försöker vakna till innan pappa, hans sambo och syrran kommer. Är ett tag kvar men tänkte jag ska hinna duscha och lyckas hitta mina caprileggings i detta kaos :p
 
Regnet är borta ur dagens prognos :banana:! Kan jag ÄNTLIGEN få måla färdigt?! Ska börja snart dessutom. Färgen torkar så låååååååångsaaaaamt, och jag vill få den så torr som möjligt innan vi går och lägger oss ikväll. Oroar mig för katten nämligen. Vill inte att han ska kliva runt i kletig färg i natt. Det går ju liksom inte att stänga ute en katt från en yta på samma vi som man kan med en hund...... :nailbiting:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
555
· Visningar
54 568
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 161
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 107
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 882
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp