Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lätt överambitiöst så dags på morgonen..Ska upp och baka en kaka till fikat idag. Sen tror jag att jag att jag har mkt att göra på jobbet
Härligt att få hem barnet efter läger. Hoppas A haft det bra. I eftermiddag ska jag åka och hämta hem min dotter och ponny. Pratade med barnet igår och det börjar kännas som att hon nog är redo för att komma hem nuVi har tagit oss hem och A sover på min säng jag har duschat. Om typ 30 min ska jag väcka barnet och se om jag får i henne lite middag. En promenad till Max kanske
Jätteskönt att ha henne hemma igen, även om hon mest sovitHärligt att få hem barnet efter läger. Hoppas A haft det bra. I eftermiddag ska jag åka och hämta hem min dotter och ponny. Pratade med barnet igår och det börjar kännas som att hon nog är redo för att komma hem nu
Folk vill att vi ska fira vårt bröllop men jag är sjukt otaggad på att ställa till med fest. Vore det inte sjukt kul att bjuda 90 pers på Grönan i stället?