Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade helst gått i pyjamas om jag fick typ! Hatar att klä upp mig överhuvudtaget. Trivs bäst i mina skitiga stallbyxor Äsch man får bita ihop ibland.Fast ett par fina byxor och blus borde väl ändå duga om du känner dig mer bekväm då, männen lär väl ha byxor?
Nu gillar jag klänningar, men avskydde jag det skulle jag inte haft det på mig. Men ja, alla gör vi våra val.
Sök!Har hittat ett jobb jag funderar på att söka. Känner mig dock som en svikare om jag byter arbetsplats.
Trivs ju på mitt nuvarande jobb egentligen men cheferna förstår inte att vi hinner inte med alla uppgifter som de lägger på oss. Är väldigt mycket städning och administration, och nu har de lagt på oss att aktivera de boende trots att vi har en aktivitetsledare anställd.Sök!
Man kan alltid säga nej om det inte verkar vara tillräckligt bra när man väl fått jobbet.
Känna dig som svikare ska du överhuvidtaget inte göra om du byter.
Det är väl bättre att jobba med något du trivs med.
Jag kommer ju byta jobb, och jag lämnar många kollegor som skulle vilja och behöva ha mig kvar. Men jag äts upp av hur det blivit där just nu, och in trivsel är faktiskt viktigare än att stanna för deras skull...
Det där med att ösa på administration verkar tyvärr ske lite överallt just nu.Trivs ju på mitt nuvarande jobb egentligen men cheferna förstår inte att vi hinner inte med alla uppgifter som de lägger på oss. Är väldigt mycket städning och administration, och nu har de lagt på oss att aktivera de boende trots att vi har en aktivitetsledare anställd.
Då kan jag lika gärna använda min högskoleexamen och arbeta endast med administration.
Kommer dock sakna de boende, särskilt tanten jag är kontaktman för.
Haha nu messade en granne: ”ok Törnis byt låt”.
Jag förstår ingenting
Helt rimligt förhållningsätt!Nu bytte jag till denna och köade den 20 ggr *drömgranne
Skönt med variation!Helt rimligt förhållningsätt!
Kanske att du är liiite för snabb i svängarna för min smak, 20 gånger låter lite för lite men å andra sidan så uppvisar du ju samtidigt att du är medgörlig som granne etc.Skönt med variation!
Även insett att jag umgås med för få män med skägg. Jag saknar skäggmän.
Kanske att du är liiite för snabb i svängarna för min smak, 20 gånger låter lite för lite men å andra sidan så uppvisar du ju samtidigt att du är medgörlig som granne etc.
Obs. vill understryka att jag är seriös när jag tycker att det är rimligt att lyssna sönder en låt, det är så jag lyssnar på musik!!!
Min tränare hade stort skägg och såg allmänt vild ut, gillade det Sen en dag hade han bara rakat av det
Har en vän på fb som nyligen separerat från sin man med barn osv. Hon lägger nu ut massor med kärleksförklaringar till sin nya, det gick dels väldigt fort, dels tycker jag det är lite… tidigt (?) att basunera ut det på Facebook efter så kort tid. Kanske är jag bara trångsynt