Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fortfarande som lamslagen av trötthet men jag krigar vidare. Packade klart för någon timme sedan och nu behöver jag bara flytta runt lite saker så det är vettig ordning till på onsdag.
På onsdag får jag åka hit tidigt och flytta undan lite grejer och stänga in katten i vardagsrummet osv. Men vill att det ska vara så bra ordning på allt som det bara går.

Har fortfarande inte löst problemet att jag inte kan vara på två ställen samtidigt 😅
 
Fått Öroninflammation deluxe :banghead: Orkar inte samma visa varje sommar när jag badar så måste till apoteket efter stallet.

Grabbarna har fått sig sina zebra outfits så nu är de redo för en eftermiddag i sina hagar 😘 Trulis var sur och påtalade att han nog inte ville vara ute nej 😂 Men efter matte hade pratat bebisspråk och satt på han täcke så kunde han tänka sig att gå ut 😆
 
Svarade just på en nyckelfråga med "finns i sjön".
Fick sen lite dåligt samvete så får väl gå ner och leta i lådorna :rofl:
Året 2021 kommer gå till historien som året då Törnis inventerade nyckelbeståndet. Stark insats.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
557
· Visningar
54 781
Senast: Exile
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 163
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 165
Senast: Bison
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 882
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp