Jag läste soprummet. Och funderade varför i sjutton du vill sova just där.
Jag kan sova i vilket rum som helst så länge det är svalt När jag bodde på gård sov jag ibland i den underbart svala sadelkammaren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag läste soprummet. Och funderade varför i sjutton du vill sova just där.
JappAh. Så länge det går från Tyskland till Sverige är den off grid?
Jag är riktigt sugen på att tatuera mig.
Har för mycket beslutsångest, dyrt är det också, det är ingen liten tatuering nämligen...Bara att köra på
Jag associerar till soprummet på jobbet. Där vill du inte sova, jag lovar.Jag kan sova i vilket rum som helst så länge det är svalt När jag bodde på gård sov jag ibland i den underbart svala sadelkammaren
Svarade just på en nyckelfråga med "finns i sjön".
Fick sen lite dåligt samvete så får väl gå ner och leta i lådorna
Året 2021 kommer gå till historien som året då Törnis inventerade nyckelbeståndet. Stark insats.
Har för mycket beslutsångest, dyrt är det också, det är ingen liten tatuering nämligen...
Lycka till!Sökte jobbet! Är kvalificerad och jobbar redan i kommunen, känns inte helt omöjligt!
Hur långt skulle det bli?Skippar att söka det andra jobbet, pallar inte med pendlingen
Har för mycket beslutsångest, dyrt är det också, det är ingen liten tatuering nämligen...
34 min med tåg. Sedan är det ju tiden till/från stationerna. Har 3 minuters cykelväg idag, så är kräsenHur långt skulle det bli?
Oj vilken skillnad, då förstår jag! Jag uppskattar att ha mina två mil knappt till jobbet, haha! Men samtidigt inte mycket mer. När jag var timis utanför stan hade jag till den hemtjänsten 5 mil enkel resa. Var inte roligt.34 min med tåg. Sedan är det ju tiden till/från stationerna. Har 3 minuters cykelväg idag, så är kräsen
Jag vill både göra dubbla sleeves och rygg, så det är ingen gratis historia direkt.Inte så längesen jag tatuerade mig men är redan sugen igen Har en plan på en rätt stor så den kommer få vänta pga som du säger, dyrt. Men har också en liten jag vill göra som kanske får bli efter sommaren.
Hatar att pendla. Pendlade 7 mil med tåg + 30 min med tåg innan - bara för att komma till jobb. Sedan skulle man ju hem också… ALDRIG mer.Oj vilken skillnad, då förstår jag! Jag uppskattar att ha mina två mil knappt till jobbet, haha! Men samtidigt inte mycket mer. När jag var timis utanför stan hade jag till den hemtjänsten 5 mil enkel resa. Var inte roligt.