Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Svarade just på en nyckelfråga med "finns i sjön".
Fick sen lite dåligt samvete så får väl gå ner och leta i lådorna :rofl:
Året 2021 kommer gå till historien som året då Törnis inventerade nyckelbeståndet. Stark insats.

Kommer ner i källaren, öppnar random låda, fiskar upp en nyckel. Testar och….den funkar! Allt inför två imponerade snubbar.
Borde kanske köpa en lott, vore kul att bli rik 🍀
 
De är fruktansvärt obehagligt och spraya in saker i örat O_o Bubblade och fräste där inne så hoppas de hjälper nu då 🤣 Om inte annat så koka väl hjärnan bort eller något.

Varit och köpt glass så nu tänker jag parkera mig framför fläkten, vidrigt varmt inne 😫
 
Oj vilken skillnad, då förstår jag! Jag uppskattar att ha mina två mil knappt till jobbet, haha! Men samtidigt inte mycket mer. När jag var timis utanför stan hade jag till den hemtjänsten 5 mil enkel resa. Var inte roligt.
Hatar att pendla. Pendlade 7 mil med tåg + 30 min med tåg innan - bara för att komma till jobb. Sedan skulle man ju hem också… ALDRIG mer.
Jobbet jag sökte är 1,2 km från tågstationen och tåget tar 7 min. Det är mer rimligt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
557
· Visningar
54 781
Senast: Exile
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 163
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 165
Senast: Bison
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 882
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp