Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan få mina knäppa djurBildgooglar marsvin och blir helt sjuk
De är nog en kombination av olika saker även om badet bidrar Har jätte lätt för att få öroninflammation året runt men värst på sommaren när man badar. Brukar få utskrivet sådan man trycker i örat men orkade inte ringa Vårdcentralen idag Är de inte bättre på måndag ringer jag!Om det ar inflammation for att du badat sa beror det pa att det inte blir torrt i orat. En av barnen hade stora besvar med det nar vi bodde i Saudi Arabien och han var i poolen varenda dag, men vanninnan fran Californien larde mig att ta en del vinager och 3 delar vatten och bara halla i oronen efter bad. Det blev inga mer inflammationer efter det.
Älska slumpen! Många på jobbet tror att jag är data-geni, har mest turKommer ner i källaren, öppnar random låda, fiskar upp en nyckel. Testar och….den funkar! Allt inför två imponerade snubbar.
Borde kanske köpa en lott, vore kul att bli rik
Tyvärr har jag en hund som hade flippat ut om hon hört ett marsvin skrika efter gurka.Du kan få mina knäppa djur
De ska kastreras i augusti
Den ena är som en ål och den andra är mer loj.
Hur söta som helst men också pratiga och brötiga.
Fånga dem när de är på golvet innebär slänga en handduk över hahaha
Min hund hade skrikit ÄTA marsvinTyvärr har jag en hund som hade flippat ut om hon hört ett marsvin skrika efter gurka.
Vilken tur att du inte har några!Min hund hade skrikit ÄTA marsvin