Sälj hö till smådjur iställetFunderar på att köpa en minibalspress/plastare och bli höbonde nu när jag har sagt upp mig.
Rimligt karriärbyte
Betalade 80 kr kilot sist
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sälj hö till smådjur iställetFunderar på att köpa en minibalspress/plastare och bli höbonde nu när jag har sagt upp mig.
Rimligt karriärbyte
Ja hos oss passar dom inte,jag ser ju vad som händer med ev möss eller fåglar som förvirrat sig in på verandan,hon är snabb som en vessla.Vilken tur att du inte har några!
Åh, jäklarns!Sälj hö till smådjur istället
Betalade 80 kr kilot sist
Ja alltså det är hutlöst vad hö kostar till smådjurÅh, jäklarns!
Jag som har smådjur är mest fascinerad över att det faktiskt finns smådjursfolk som betalar sådana där fantasipriser för hö. Jag köper finfint hästhö i småbal till mina.Ja alltså det är hutlöst vad hö kostar till smådjur
Jo men har man tex ingen bil kan det vara svårt att åka och hämta en balJag som har smådjur är mest fascinerad över att det faktiskt finns smådjursfolk som betalar sådana där fantasipriser för hö. Jag köper finfint hästhö i småbal till mina.
Ja här beror det på att de allra flesta plastarJag som har smådjur är mest fascinerad över att det faktiskt finns smådjursfolk som betalar sådana där fantasipriser för hö. Jag köper finfint hästhö i småbal till mina.
Hö från mataffären skulle jag aldrig köpa. Jag vill ha analys på höet, så jag kan räkna ut en vettig foderstat. Jag är fruktansvärt petig med vad mina små vänner får att äta.Jo men har man tex ingen bil kan det vara svårt att åka och hämta en bal
eller om man faktiskt inte känner någon som har småbalar eller inte känner någon alls med hö inom rimlig närhet vad gör man då
Min förra chef tex kände ingen hen hade ändå bil och bor i en mindre stad borde finnas lantbruk relativt nära men köpte ändå hö i matvaruaffären
Att alla inte kan förvara flera balar hemma förstår jag, men en brukar man kunna få plats med.Ja här beror det på att de allra flesta plastar
Finns en som säljer till mig men han får köra ett par mil för att lämna så vill inte be för ofta.
Kan heller inte förvara mängder av hö
Jo men han kan inte åka 2 mil med en bal.Hö från mataffären skulle jag aldrig köpa. Jag vill ha analys på höet, så jag kan räkna ut en vettig foderstat. Jag är fruktansvärt petig med vad mina små vänner får att äta.
Att alla inte kan förvara flera balar hemma förstår jag, men en brukar man kunna få plats med.
Blir så glad av att läsa dina inlägg om marsvinen, märks väl att du tycker mycket om dom och att de har det bra hos dig. ❤Hö från mataffären skulle jag aldrig köpa. Jag vill ha analys på höet, så jag kan räkna ut en vettig foderstat. Jag är fruktansvärt petig med vad mina små vänner får att äta.
Att alla inte kan förvara flera balar hemma förstår jag, men en brukar man kunna få plats med.