Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
1E082ACE-0174-4199-AAAD-637DBA49F768.jpeg

Fröken Sur Katt är missnöjd över flytten. 🤣
 
Kors i jösses!!! Jag väntar ju på läkarens beslut om fortsatt 25% sista tiden på jobbet så jag inte behöver gå upp på heltid det sista jag gör och så får jag höra av en kollega att så många vårdtagare har flyttat att det knappt finns att göra något längre! Typ "du skulle inte kunna stressa ihjäl om du ens skulle försöka". Men nej. Antagligen tillfälligt så ångrar mig inte.
 
Sitter och filosoferar lite, passar på att köra hårinpackning under tiden 😊 Jobb helg för sambon så är ensam hemma 🙄 Passar mig rätt bra när jag har ont i örat för hör ändå inte vad han säger 🤣
 
Servicen är lite SÅDÄR just nu på italienska kvartershaket 😅🇮🇹⚽
När min kompis skulle beställa ett glas vin så ställde de fram två flaskor och bara ”ok servera er själva när det tar slut”.
Rimligt 🤣🤣
 
Jag som har smådjur är mest fascinerad över att det faktiskt finns smådjursfolk som betalar sådana där fantasipriser för hö. Jag köper finfint hästhö i småbal till mina.
Jo men har man tex ingen bil kan det vara svårt att åka och hämta en bal
eller om man faktiskt inte känner någon som har småbalar eller inte känner någon alls med hö inom rimlig närhet vad gör man då
Min förra chef tex kände ingen hen hade ändå bil och bor i en mindre stad borde finnas lantbruk relativt nära men köpte ändå hö i matvaruaffären
 
Jag som har smådjur är mest fascinerad över att det faktiskt finns smådjursfolk som betalar sådana där fantasipriser för hö. Jag köper finfint hästhö i småbal till mina.
Ja här beror det på att de allra flesta plastar
Finns en som säljer till mig men han får köra ett par mil för att lämna så vill inte be för ofta.
Kan heller inte förvara mängder av hö
 
Jo men har man tex ingen bil kan det vara svårt att åka och hämta en bal
eller om man faktiskt inte känner någon som har småbalar eller inte känner någon alls med hö inom rimlig närhet vad gör man då
Min förra chef tex kände ingen hen hade ändå bil och bor i en mindre stad borde finnas lantbruk relativt nära men köpte ändå hö i matvaruaffären
Hö från mataffären skulle jag aldrig köpa. Jag vill ha analys på höet, så jag kan räkna ut en vettig foderstat. Jag är fruktansvärt petig med vad mina små vänner får att äta.

Ja här beror det på att de allra flesta plastar
Finns en som säljer till mig men han får köra ett par mil för att lämna så vill inte be för ofta.
Kan heller inte förvara mängder av hö
Att alla inte kan förvara flera balar hemma förstår jag, men en brukar man kunna få plats med.
 
Hö från mataffären skulle jag aldrig köpa. Jag vill ha analys på höet, så jag kan räkna ut en vettig foderstat. Jag är fruktansvärt petig med vad mina små vänner får att äta.


Att alla inte kan förvara flera balar hemma förstår jag, men en brukar man kunna få plats med.
Jo men han kan inte åka 2 mil med en bal.
Då blir balen lika dyr som att köpa på djuraffären
 
Hö från mataffären skulle jag aldrig köpa. Jag vill ha analys på höet, så jag kan räkna ut en vettig foderstat. Jag är fruktansvärt petig med vad mina små vänner får att äta.


Att alla inte kan förvara flera balar hemma förstår jag, men en brukar man kunna få plats med.
Blir så glad av att läsa dina inlägg om marsvinen, märks väl att du tycker mycket om dom och att de har det bra hos dig. ❤
 
Jag har motionerat hästen men uppe i stallet försvann blåsten så fy fasen var sticketyg det var i skogen.

Därefter red jag stallkompisens fjording, herregud så roligt. Däremot kommer jag inte kunna rida lätt på henne på ett tag. Så snabba små steg! :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
557
· Visningar
54 862
Senast: Exile
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 167
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 199
Senast: Bison
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 882
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp