Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill både göra dubbla sleeves och rygg, så det är ingen gratis historia direkt.
Min totalt gränslösa chef ringde mig innan morgonsamlingen och berättade att han stannar hemma idag på grund av hemorrojder. Han berättade ingående om sina symtom och bad mig därefter hälsa kollegorna.
Jag gjorde storstilad entré på morgonmötet. "-Jag ska be att få berätta att Gösta stannar hemma idag på grund av besvär med hemorrojder. Han kommer att spendera större delen av dagen på toaletten eftersom han (---detaljerad beskrivning---) och om ni ska ringa honom idag bör ni undvika videosamtal. Men han hälsar till er!"
Skönt att det inte bara är jag som måste gå runt med bilden av honom och hans hälsoproblem i huvudet resten av dagen
Ja alltså visst är det lite träligt när man jobbat kväll till 22 en vinterdag och då vid sämre väglag ha kanske 30 min hem men fasen så skönt det ändå är. Vill faktiskt inte se jobbet när jag är ledig el sjuk. Faen heller eftersom folk kontrollerar.Hatar att pendla. Pendlade 7 mil med tåg + 30 min med tåg innan - bara för att komma till jobb. Sedan skulle man ju hem också… ALDRIG mer.
Jobbet jag sökte är 1,2 km från tågstationen och tåget tar 7 min. Det är mer rimligt.
Även insett att jag umgås med för få män med skägg. Jag saknar skäggmän.
Fått Öroninflammation deluxe Orkar inte samma visa varje sommar när jag badar så måste till apoteket efter stallet.
Grabbarna har fått sig sina zebra outfits så nu är de redo för en eftermiddag i sina hagar Trulis var sur och påtalade att han nog inte ville vara ute nej Men efter matte hade pratat bebisspråk och satt på han täcke så kunde han tänka sig att gå ut