Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min totalt gränslösa chef ringde mig innan morgonsamlingen och berättade att han stannar hemma idag på grund av hemorrojder. Han berättade ingående om sina symtom och bad mig därefter hälsa kollegorna.

Jag gjorde storstilad entré på morgonmötet. "-Jag ska be att få berätta att Gösta stannar hemma idag på grund av besvär med hemorrojder. Han kommer att spendera större delen av dagen på toaletten eftersom han (---detaljerad beskrivning---) och om ni ska ringa honom idag bör ni undvika videosamtal. Men han hälsar till er!"

Skönt att det inte bara är jag som måste gå runt med bilden av honom och hans hälsoproblem i huvudet resten av dagen :devil:

Idag har jag arbetat hårt på kontoret :D

IMG_20210702_142730.webp
 
Hatar att pendla. Pendlade 7 mil med tåg + 30 min med tåg innan - bara för att komma till jobb. Sedan skulle man ju hem också… ALDRIG mer.
Jobbet jag sökte är 1,2 km från tågstationen och tåget tar 7 min. Det är mer rimligt.
Ja alltså visst är det lite träligt när man jobbat kväll till 22 en vinterdag och då vid sämre väglag ha kanske 30 min hem men fasen så skönt det ändå är. Vill faktiskt inte se jobbet när jag är ledig el sjuk. Faen heller eftersom folk kontrollerar.
 
Tyckte jag hade ett band av smärta runt bäckenet igår, idag ont i magen. Jaha. Miniläckan. Har kommit de sista två månaderna och hoppade över en månad innan den dök upp igen. Börjar nog förklara att det är dags för uttag/gjort sitt. Satte ju in den i slutet av året -14 så är ju inget konstigt att den är förbrukad.
Nu kaffe, glass och en fläkt mot nyllet i värmen :).
 
Har upptäckt The Dollyrots - Because I'm Awesome.
Älskar den :D

Pga den är jag i någon form av limbo där jag både vill hoppa runt och skratta, men samtidigt är jag så där förlamat trött och mår illa. :cautious:

Världens snällaste pappa hämtar mig i alla fall efter jobbet. Nämnde att jag är svintrött :o hatar verkligen att vara till besvär.
 
I bil på väg till Göööööteborg :bump:

Köer har vi överlevt, landar väl på typ 6,5h ner..
Snart dags för energidryck :angel:

Imorn blir det LISEBERG herregud så pepp!!
Och väderprognosen har gått från 19 grader och regn till 29 grader och strålande sol. På med all SPF i världen! Och tusen rundor i flume ride :D
 
Fått Öroninflammation deluxe :banghead: Orkar inte samma visa varje sommar när jag badar så måste till apoteket efter stallet.

Grabbarna har fått sig sina zebra outfits så nu är de redo för en eftermiddag i sina hagar 😘 Trulis var sur och påtalade att han nog inte ville vara ute nej 😂 Men efter matte hade pratat bebisspråk och satt på han täcke så kunde han tänka sig att gå ut 😆

Om det ar inflammation for att du badat sa beror det pa att det inte blir torrt i orat. En av barnen hade stora besvar med det nar vi bodde i Saudi Arabien och han var i poolen varenda dag, men vanninnan fran Californien larde mig att ta en del vinager och 3 delar vatten och bara halla i oronen efter bad. Det blev inga mer inflammationer efter det. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
557
· Visningar
54 824
Senast: Exile
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 165
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 187
Senast: Bison
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 882
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp