När jag bodde i lägenhet kunde jag klämma in tre balar i källarförrådet, förvarade i sopsäckar av papper så de skräpade inte ner.Jo men han kan inte åka 2 mil med en bal.
Då blir balen lika dyr som att köpa på djuraffären
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När jag bodde i lägenhet kunde jag klämma in tre balar i källarförrådet, förvarade i sopsäckar av papper så de skräpade inte ner.Jo men han kan inte åka 2 mil med en bal.
Då blir balen lika dyr som att köpa på djuraffären
När jag hade balar i källaren möglade deNär jag bodde i lägenhet kunde jag klämma in tre balar i källarförrådet, förvarade i sopsäckar av papper så de skräpade inte ner.
Vad trist att det är så fuktigt i din källare, så att det inte fungerar.När jag hade balar i källaren möglade de
tvärtom för mig på en fd stallkompis varmblod; klart lååångsammare lättridningsrörelse än vad jag numer är van vid .Jag har motionerat hästen men uppe i stallet försvann blåsten så fy fasen var sticketyg det var i skogen.
Därefter red jag stallkompisens fjording, herregud så roligt. Däremot kommer jag inte kunna rida lätt på henne på ett tag. Så snabba små steg!
Hade lite glömt min dröm om en fjording sen såg jag något inlägg på Facebook här om dagen. Jag vill ha en fjording Även om nästan alla jag mött har varit starka, brötiga och allmänt svåra Men de är ju sååå finaJag har motionerat hästen men uppe i stallet försvann blåsten så fy fasen var sticketyg det var i skogen.
Därefter red jag stallkompisens fjording, herregud så roligt. Däremot kommer jag inte kunna rida lätt på henne på ett tag. Så snabba små steg!
Jag har en dröm om nordsvensk/fjording-korsning. Älskade att rida på en sån på ridskolan i tonåren och drömt om en sådan sedan dess.Hade lite glömt min dröm om en fjording sen såg jag något inlägg på Facebook här om dagen. Jag vill ha en fjording Även om nästan alla jag mött har varit starka, brötiga och allmänt svåra Men de är ju sååå fina
Min klipper också möss fort som attan men marsvinen är hon duktig med. Oftast bryr hon sig inte och hon kan snällt ligga i soffan när de springer löst på vardagsrumsgolvet När hon har tråkigt går hon dock gärna till buren och mobbar marsvinen genom gallret men då blir jag sur och hon går därifrånJa hos oss passar dom inte,jag ser ju vad som händer med ev möss eller fåglar som förvirrat sig in på verandan,hon är snabb som en vessla.
De är helt fantastiska guldhästar och man måste många gånger vara redigt envis för att passa med en sån . För mig är det en gång fjordhäst- alltid fjordhäst . De som har fördomar mot "lata fjordingar" skulle se när min brallar loss i sidled och som hon styr vid löshoppningar Men hon är helt fantastisk, har ett superfint temperament .Hade lite glömt min dröm om en fjording sen såg jag något inlägg på Facebook här om dagen. Jag vill ha en fjording Även om nästan alla jag mött har varit starka, brötiga och allmänt svåra Men de är ju sååå fina
Jag håller mig gärna till halvbloden men som omväxling är hon rolig. Men med en väldigt tydlig pratbubbla som talade om exakt vad hon tyckte och tänkte. Även om hon var nöjd i slutändanHade lite glömt min dröm om en fjording sen såg jag något inlägg på Facebook här om dagen. Jag vill ha en fjording Även om nästan alla jag mött har varit starka, brötiga och allmänt svåra Men de är ju sååå fina