Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Köpte en soffa igår som saknade ett armstöd.Vad? Vad har jag missat?
Här är det svalare idag. Mulet och blåser lite. Prognosen säger regn senare idag.Nu snurrar första omgången lakan i tvättmaskinen och huset är dammsuget. Nu blir det lite avkoppling i skuggan på tomten för nu börjar värmen komma för dagen.
Jag trodde det skulle vara svalare idag men det verkar bara ha varit jag som gick upp tidigareHär är det svalare idag. Mulet och blåser lite. Prognosen säger regn senare idag.
Här är det svalare idag. Mulet och blåser lite. Prognosen säger regn senare idag.
Postorder funkar det eller vill du känna på kvaliteten medJag hade inget tyg hemma. Jo, svart och mörkblå men hur kul är det? Så jag måste faktiskt åka till affären och se om de har något roligt.
Frågan är vilken affär jag ska åka till. Den som ligger närmast men har tråkigt och ganska dyrt utbud? Den som ligger långt bort men har ALLT till ett rätt lågt pris (vilket blir väldigt dyrt i längden)?
Min vanliga tygaffär som låg bara 15 km bort har ju lagt ner
När det gäller tyg finns det bara ett svar. Den som har allt till bra pris.Jag hade inget tyg hemma. Jo, svart och mörkblå men hur kul är det? Så jag måste faktiskt åka till affären och se om de har något roligt.
Frågan är vilken affär jag ska åka till. Den som ligger närmast men har tråkigt och ganska dyrt utbud? Den som ligger långt bort men har ALLT till ett rätt lågt pris (vilket blir väldigt dyrt i längden)?
Min vanliga tygaffär som låg bara 15 km bort har ju lagt ner
Jag trodde det skulle vara svalare idag men det verkar bara ha varit jag som gick upp tidigare
Jag var till och med tvungen att gå in och hämta ett täcke för att inte frysa.Inte svalare här men vi ska också få någon regnskvätt i eftermiddag.
Men vilket elände! Tur du öppnade på plats!Update, alla 15 ex på lagret var inkompletta Men armstöden är lika på båda sidor så jagvhar ett komplett ex med hem nu.
Postorder funkar det eller vill du känna på kvaliteten med
Rensar ogräs, eller rättare sagt almskott tror jag det är. Pappa fick trädet fällt för ett par år sedan och sen dess har det visat sig att rötterna rör sig under halva tomten och nu vill de upp. ÖVERALLT!