Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hade inget tyg hemma. Jo, svart och mörkblå men hur kul är det? Så jag måste faktiskt åka till affären och se om de har något roligt.

Frågan är vilken affär jag ska åka till. Den som ligger närmast men har tråkigt och ganska dyrt utbud? Den som ligger långt bort men har ALLT till ett rätt lågt pris (vilket blir väldigt dyrt i längden)?

Min vanliga tygaffär som låg bara 15 km bort har ju lagt ner :cry:

Jag hade inget tyg hemma. Jo, svart och mörkblå men hur kul är det? Så jag måste faktiskt åka till affären och se om de har något roligt.

Frågan är vilken affär jag ska åka till. Den som ligger närmast men har tråkigt och ganska dyrt utbud? Den som ligger långt bort men har ALLT till ett rätt lågt pris (vilket blir väldigt dyrt i längden)?

Postorder funkar det eller vill du känna på kvaliteten med

När det gäller tyg finns det bara ett svar. Den som har allt till bra pris. :laugh:

Vaknade precis. Känner mig rätt mör i huvudet efter gårdagens dokumentärmedley. Avslutade med en lång dokumentär om utgrävningen av Edward III kvarlevor 2012.
Inser nu att jag har slut kaffe så jag får dra mig själv och min spillra till kropp till Ica. Iofs 50 m bort men ändå segt

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
692
· Visningar
70 615
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 733
Senast: pepp
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
479
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
593
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama