Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hade inget tyg hemma. Jo, svart och mörkblå men hur kul är det? Så jag måste faktiskt åka till affären och se om de har något roligt.

Frågan är vilken affär jag ska åka till. Den som ligger närmast men har tråkigt och ganska dyrt utbud? Den som ligger långt bort men har ALLT till ett rätt lågt pris (vilket blir väldigt dyrt i längden)?

Min vanliga tygaffär som låg bara 15 km bort har ju lagt ner :cry:
 
Jag hade inget tyg hemma. Jo, svart och mörkblå men hur kul är det? Så jag måste faktiskt åka till affären och se om de har något roligt.

Frågan är vilken affär jag ska åka till. Den som ligger närmast men har tråkigt och ganska dyrt utbud? Den som ligger långt bort men har ALLT till ett rätt lågt pris (vilket blir väldigt dyrt i längden)?

Min vanliga tygaffär som låg bara 15 km bort har ju lagt ner :cry:
Postorder funkar det eller vill du känna på kvaliteten med
 
Jag hade inget tyg hemma. Jo, svart och mörkblå men hur kul är det? Så jag måste faktiskt åka till affären och se om de har något roligt.

Frågan är vilken affär jag ska åka till. Den som ligger närmast men har tråkigt och ganska dyrt utbud? Den som ligger långt bort men har ALLT till ett rätt lågt pris (vilket blir väldigt dyrt i längden)?

Min vanliga tygaffär som låg bara 15 km bort har ju lagt ner :cry:
När det gäller tyg finns det bara ett svar. Den som har allt till bra pris. :laugh:
 
Vaknade precis. Känner mig rätt mör i huvudet efter gårdagens dokumentärmedley. Avslutade med en lång dokumentär om utgrävningen av Edward III kvarlevor 2012.
Inser nu att jag har slut kaffe så jag får dra mig själv och min spillra till kropp till Ica. Iofs 50 m bort men ändå segt
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
557
· Visningar
54 956
Senast: Exile
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 203
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 266
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 882
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp