Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Faran med branden över, har legat och oroat mig hur länge som helst :cry: Har gått och öppnat allt igen och så hade jag glömt stänga ett fönster, och nu har jag ångest över det istället:arghh: Men det utfärdades inget vma och jag bor kanske 7 km från där det brann… men så jävla dumt av mig att glömma ett fönster!!! Fan! :(

Men jag kände ingen lukt här inne, men jag kände när jag stängde tidigare. Så nu släppte jag väl säkert in lukt som blev kvar här extra mycket istället. Pucko! :banghead:
 
I dag har Maken och jag varit i en narliggande liten "logging" stad (timmer stad?) dar man lever pa sagverk och timmer avverkning. Vi var dar for att forsoka fa mer anstallda till att kora skolbuss, vi har fortfarande ungefar 30% for fa chaufforer. 😣
Vi at oss genom dagen genom att ata alla friterade brod vi kunde hitta. 🙄 Jag letade febrilt efter "funnel cake" men da det inte fanns visade nagon pa en "Indian" (well, our kind of Indians:p) friterat brod. Det var den narbelagna reservationen som hade ett bas dar de gjorde sitt aldeles fantastiska kulturella brod, jag har smakat det tidigare och det ar ett mycket bra substitut till "funnel cake". Jag handlade dar tre ganger ... tva sota brod och ett alternativ till tacos ... SA HIMLA GOTT ... och trots de 20,000 stegen och att jag inte satte alls pa 10 timmar lar jag fa prova nagon sorts bantningskur i veckan som kommer.😳

Det ar bara tva veckor innan jag ska tillbaka dit for att rekrytera mer folk igen. 😳 Da ar det nagon sorts "mud race" ... det vill saga "muskel varstings pick-up truckar" som kor genom lera. Men mest ser jag fram emot Augusti nar alla "fairs" gar av stapeln och de har allt fran friterat brod till "curly fries" ... I can't wait!

Logging town var det ja ... Testosterones flodade nar det tavlades i hur man sagade med motorsag ... Gissa vem som vann? H
IMG_1778.webp
an till vanster eller till hoger pa bilden:p
 
Nu kom jag på att jag skickade ett meddelande till vården att jag ville bli kontaktad, för över en vecka sen. Det är ingen som kontaktat mig. Får väl försöka igen.
Det är ju inget akut, bara benet som spökar igen, men vore ju skönt om någon kunde fixa det åt mig..
 
Fy fan vilken skitmorgon! Jag vaknar i panik av att jag hör skrammel... det är soptömning idag och jag har inte kört ut tunnan :nailbiting: Kastar mig ut (kisse undrade vad i hela friden jag höll på med), kollar längs vägen och jodå, den har åkt förbi mig och håller på att vända (min väg är en återvändsgränd). Greppar min tunna, springer så gott det går ut med den, drar över den till grannen mittemot och väntar (samt hoppas att det inte är något problem) att han ska köra dit. Chauffören flinar som fan och tyckte att du hann ju :cautious:

Nu är jag väck, det där var inte ett bra sätt att vakna på :meh:
 
Fy fan vilken skitmorgon! Jag vaknar i panik av att jag hör skrammel... det är soptömning idag och jag har inte kört ut tunnan :nailbiting: Kastar mig ut (kisse undrade vad i hela friden jag höll på med), kollar längs vägen och jodå, den har åkt förbi mig och håller på att vända (min väg är en återvändsgränd). Greppar min tunna, springer så gott det går ut med den, drar över den till grannen mittemot och väntar (samt hoppas att det inte är något problem) att han ska köra dit. Chauffören flinar som fan och tyckte att du hann ju :cautious:

Nu är jag väck, det där var inte ett bra sätt att vakna på :meh:
I normalfallet tycker jag det är rätt opraktiskt att min soptunna står 1,5 km från huset, men just sånt där slipper jag i alla fall. Fy sjutton vilken start på dagen.
 
Man ska inte önska för mycket. Satt igår och kände att jag inte alls hade någon lust att jobba idag. Men ska jag vara ärlig hade jag hellre jobbat än tillbringat halva natten på toa. :arghh: Nåja, nu har det varit lungt sedan 2.30, hoppas det fortsätter så så jag kan jobba igen på onsdag.
 
Har för första gången någonsin fått skavsår mellan benen, vid låren.
Har nu smörja in med liniment för tänkte att det skulle svalka lite men jösses vad det svider istället :eek:
varför får man slav där av alla ställen!!? Har aldrig fått tidigare :confused:
Låren kanske är större nu och skaver mot varandra därför när jag går. Men jag kan inte gå direkt bredbent. Det känns väldigt onaturligt det med. Och trist att inte kunna bära klänning eller kjol
Jag använder trosor med ben när jag har klänning sommartid. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
557
· Visningar
54 945
Senast: Exile
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 193
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 233
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 882
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp