Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har för första gången någonsin fått skavsår mellan benen, vid låren.
Har nu smörja in med liniment för tänkte att det skulle svalka lite men jösses vad det svider istället :eek:
varför får man slav där av alla ställen!!? Har aldrig fått tidigare :confused:
Låren kanske är större nu och skaver mot varandra därför när jag går. Men jag kan inte gå direkt bredbent. Det känns väldigt onaturligt det med. Och trist att inte kunna bära klänning eller kjol
Cykelbyxor, korta tights så funkar det med kjol och klänning.
Det är värre när det är varmt och fuktigt!
 
Jag lyssnar på regnet och har just svarat på en riktigt intressant Kantar-enkät som handlade mestadels om EU, Brexit och Covid. Jag är lite konstig och älskar enkäter av alla de slag, och när man dessutom får betalt för mödan är det naturligtvis ännu trevligare! :)

Snart dags att inta HORISONTELLT läge! Känner mig extremt opepp på en ny jobbvecka men tröstar mig med att det bara är tre sådana kvar nu, sen semester!
 
Har för första gången någonsin fått skavsår mellan benen, vid låren.
Har nu smörja in med liniment för tänkte att det skulle svalka lite men jösses vad det svider istället :eek:
varför får man slav där av alla ställen!!? Har aldrig fått tidigare :confused:
Låren kanske är större nu och skaver mot varandra därför när jag går. Men jag kan inte gå direkt bredbent. Det känns väldigt onaturligt det med. Och trist att inte kunna bära klänning eller kjol
Jag har alltid haft det så. Använder sällan kjol eller kortbenta shorts.
 
Har för första gången någonsin fått skavsår mellan benen, vid låren.
Har nu smörja in med liniment för tänkte att det skulle svalka lite men jösses vad det svider istället :eek:
varför får man slav där av alla ställen!!? Har aldrig fått tidigare :confused:
Låren kanske är större nu och skaver mot varandra därför när jag går. Men jag kan inte gå direkt bredbent. Det känns väldigt onaturligt det med. Och trist att inte kunna bära klänning eller kjol
Du får ha cykelbyxor under 😊 Har jag jämnt när jag har klänning eller kjol på sommaren när man inte använder strumpbyxor.
 
Äntligen duschvänligt väder när svalkan drar in 😍 Kollat en gammal beckfilm som gick på en av cmores kanaler. Dags att sova kanske, ny vecka på ingång. Måste försöka få Trulen i vagn i veckan med och se hur han uppför sig efter olyckan.
 
Jag har sprungit på en sådan härlig människa ibland under kvällspromenaderna runt älven.. sådär någon gång i kvartalet eler något, fast lite oftare på senare tid - typ tre gånger på ett par månader. Vi surrar och går en bit tillsammans.
Ikväll sprang jag på henne igen och det visar sig att hon letat efter mig, hon är tydligen fotograf och vill göra en fotoserie med mig och mina ormar och spindlar! 😅
Jag kände mig så himla skeptisk först, jag avskyr verkligen att fastna på foto... men nu när hon messat mig över FB och förklarat hela proceduren och hur hon kommer att bolla det hon vill göra med mig känns det faktiskt jättekul!
Väldigt random.
 
Går ju jättebra detta, NOT! Jag skulle börja med att lägga mig tidigare.
I morgon ska jag ha lektion för en i stallet klockan 11, inte så farligt. Men på tisdag måste jag befinna mig på värdcentralen kl 07,15 för provtagning. Då funkar det inte med att kolla på Lucifer hela kvällen och halva natten


Gå och lägg sig människa!
 
Eftersom det fortfarande var varmt efter 20 nöjde jag mig med att skritta ner till sjön och tillbaka samma väg fast lite galopp med; det visade pållan tydligt att hon ville, härligt 😍. Vi såg ett gäng svanungar 😍 och sen "somnade" pållan med tränset hängande 😅🥰. När man uppenbarligen druckit för lite (som ofta...🙈) i det lite onödigt varma vädret och kroppen vill ha sälta; då testade vi lite nya chips (halloumi med chili) innan sovdags 😄.
 
Det där påminde mig om när min chef en gång frågade hur semestern varit och jag sa "Jättebra tack, jag tillbringade den mestadels i vertikalt läge". Han bara "Okej...?" O_o

Sen den gången dubbelkollar jag alltid med mig själv innan jag öppnar munnen så att det blir rätt. På samma sätt som vissa har svårt med höger och vänster tycks jag ha svårt med horisontellt och vertikalt :bag:

Jag blandar jämt ihop longitude och latitude. Man skulle tycka att jag borde ha rätt iaf 50% men icke. Att sedan Arktis och Antarktis blandas ihop är helt naturligt :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
557
· Visningar
54 945
Senast: Exile
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 193
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 233
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 882
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp