Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fy vad dålig i magen jag blev 😬
Åt tacos vid 17, sen inget mer. Då är frågan vad som hände? Törs man äta det igen imorgon?

Barnet åt samma, verkar inte blivit dålig (hoppas inte det kommer).
 
Sitter i inomhus-fängelse. Utomhus är det för varmt.
Det är för varmt inne också, men svalare än ute.

Skitvärme!
Jag köpte precis handledskylare som är såå bra! Min kropp kan inte reglera värme längre så jag får feber när det är varmt ute. :cautious: Dessa har jag haft i tre dagar och märker stor skillnad. Tydligen håller de kyla i FEM dagar!!! Toknöjd hittills.
Visa bifogad fil 72971
Hela linden surrade av humor och bin :love: en och annan fjäril hittade dit också. Underbart! Jag måste skaffa en lind.
Åh, vad vackert! Älskar lind. Plantera den långt från din p-plats bara. Vi har en hel lindallé att parkera bilarna under, klibbigt värre såhär års. Lite grusväg på det blir finfint. :arghh: :cool:

och där blev nacken ännu stelare så det lär bli akut in istället... Jag HATAR att åka till HBGs akut på sommaren. 😭Det är längre köer än till Liseberg där och mycket mindre roligt.
Krya! Jag har testat borrelia och covid. Om borrelia och covidvaccin är ungefär hälften så tråkigt lider jag med dig. :heart
 
Har för första gången någonsin fått skavsår mellan benen, vid låren.
Har nu smörja in med liniment för tänkte att det skulle svalka lite men jösses vad det svider istället :eek:
varför får man slav där av alla ställen!!? Har aldrig fått tidigare :confused:
Låren kanske är större nu och skaver mot varandra därför när jag går. Men jag kan inte gå direkt bredbent. Det känns väldigt onaturligt det med. Och trist att inte kunna bära klänning eller kjol
 
Intagit horisontellt läge.
Det där påminde mig om när min chef en gång frågade hur semestern varit och jag sa "Jättebra tack, jag tillbringade den mestadels i vertikalt läge". Han bara "Okej...?" O_o

Sen den gången dubbelkollar jag alltid med mig själv innan jag öppnar munnen så att det blir rätt. På samma sätt som vissa har svårt med höger och vänster tycks jag ha svårt med horisontellt och vertikalt :bag:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
557
· Visningar
54 929
Senast: Exile
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 185
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 213
Senast: Bison
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 882
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp