Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ångrar sig din beställare står jag på kö som köpare! ( Man kan inte ha för många målade av törnis!)Tack! Denna målning är ngt av ett sorgebarn så glad att du tycker det.. (den är inte klar ska tilläggas.. Hade jag inte haft en beställare hade jag nog gett upp och rollat över den med gesso )
Skåp blir ibland större ju mer man stoppar in de självexpanderarStädade skåpet ovanför spisen, hur mycket saker kan man egentligen samla i ett litet skåp? Men nu är de ordning och reda igen.
Börjar fundera på de alltså! Min sambo är helt omöjligt stoppar in allt han inte orkar slänga/städa bort i garderober och skåpSkåp blir ibland större ju mer man stoppar in de självexpanderar
Samma här!Intagit horisontellt läge.
Jag köpte precis handledskylare som är såå bra! Min kropp kan inte reglera värme längre så jag får feber när det är varmt ute. Dessa har jag haft i tre dagar och märker stor skillnad. Tydligen håller de kyla i FEM dagar!!! Toknöjd hittills.Sitter i inomhus-fängelse. Utomhus är det för varmt.
Det är för varmt inne också, men svalare än ute.
Skitvärme!
Åh, vad vackert! Älskar lind. Plantera den långt från din p-plats bara. Vi har en hel lindallé att parkera bilarna under, klibbigt värre såhär års. Lite grusväg på det blir finfint.Visa bifogad fil 72971
Hela linden surrade av humor och bin en och annan fjäril hittade dit också. Underbart! Jag måste skaffa en lind.
Krya! Jag har testat borrelia och covid. Om borrelia och covidvaccin är ungefär hälften så tråkigt lider jag med dig.och där blev nacken ännu stelare så det lär bli akut in istället... Jag HATAR att åka till HBGs akut på sommaren. Det är längre köer än till Liseberg där och mycket mindre roligt.
Usch vad obehagligt! Krya på dig!och där blev nacken ännu stelare så det lär bli akut in istället... Jag HATAR att åka till HBGs akut på sommaren. Det är längre köer än till Liseberg där och mycket mindre roligt.
Det där påminde mig om när min chef en gång frågade hur semestern varit och jag sa "Jättebra tack, jag tillbringade den mestadels i vertikalt läge". Han bara "Okej...?"Intagit horisontellt läge.