Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo det är det, eftersom han använder mjölk i typ allt. Men det blev bara så tydligt med "vi kan inte använda x och y pga animalier, men vi toppar det med ägg".Det kanske är för lakto-ovo-vegetarianer?
Öronen trillar av, trött på exeminationsuppgifter i grupp
Haha nej här kacklas de mest och mitt hjärnkontor fixar inte de, är väl också väl lite bitter också över att jag fick tillbaka förr uppgiften med ett U men samtidigt var jag beredd på de då uppgiften var krånglig ..Roligt ju, i diskuterar en massa
Ja då är det värre förstås. Vi har väl förberedda uppgifter som knyter an till den VFU vi nästan är färdiga medHaha nej här kacklas de mest och mitt hjärnkontor fixar inte de, är väl också väl lite bitter också över att jag fick tillbaka förr uppgiften med ett U men samtidigt var jag beredd på de då uppgiften var krånglig ..
Åh va mysigt!Borde gå ut och skotta, kommit en massa snö. Men ja, lunch först!
Absolut! Men mest för att det betyder att det inte är så kallt längre.Åh va mysigt!
Hehe. Jag tycker det är så härligt att skotta snö, hoppas det kommer hit i eftermiddagAbsolut! Men mest för att det betyder att det inte är så kallt längre.
Hehe. Jag tycker det är så härligt att skotta snö, hoppas det kommer hit i eftermiddag
Ja? Man slipper tänka och bara går där fram och tillbaka