Vad gör vi? CXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mitt problem löste sig, kisse ålade runt så mycket att hon ramlade ner från soffan :rofl:

Isis hälsar att hon är mycket förnärmad över de som lämnat skrattsmiley till ovanstående inlägg och kommer att bita er i tårna om tillfälle ges :D

Edit: Hennes matte fnissar fortfarande över hennes min när hon landade på golvet, på alla fyra tassar.
 
Isis hälsar att hon är mycket förnärmad över de som lämnat skrattsmiley till ovanstående inlägg och kommer att bita er i tårna om tillfälle ges :D

Edit: Hennes matte fnissar fortfarande över hennes min när hon landade på golvet, på alla fyra tassar.
Min lilla vita har trillat ner x antal gånger... hon rullar runt, ner och när hon landat ser hon lite förvånad ut innan hon trampar upp igen :laugh:
 
Kollar på vego-serien av Jamie Oliver och funderar lite över hans definition av "veggie/vegetarian" då han inte kan använda räk- eller fisksås pga detta, men pad Thaien ska toppas med ett stekt ägg?
 
I eftermiddags fick min ena kusin (barn) skritta en sväng på min häst; på med reflexer och broddskorna i snöfallet och det fallande mörkret. Kusin blev så glad och så kunde jag checka av dagens utmaning i january challange; promenad på 30 min fast det var snarare ca 40 och lite ovant att traska i ridkängorna :D. Lite soffhäng och försökte få upp värmen i fötterna 😁. Golven är iskalla så tårna känns som frysta kycklingklubbor 😂. Strax ett snabbt bad och sen sängen :).
 
Sälj utan att renovera. Pandemin har gjort att folk är tokiga i renoveringsobjekt - folk behöver helt enkelt något att göra. I vissa fall säljs renoveringsobjekt tom dyrare än nyrenoverade/nyproducerade objekt. Badrum brukar många göra om oavsett och tapeter byter man i stort sett alltid när man flyttar in. Så det är inget konstigt för köpare att behöva fixa.
Håller helt med dig. Priserna skenar för vilket ruckel som helst.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
374
Senast: FrDrake
·
Trädgård & Växter Snart är vintern här. Dags att börja planera för övervintring av växter! Jag har bland annat citron, banan och pelargoner sin jag vill...
Svar
11
· Visningar
360
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp