Brukar inte syssla med skendränkningProvat nässköljning?
Brukar göra det på minsta tecken på förkylning och vid allergi i näsan. Funkar kanon!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Brukar inte syssla med skendränkningProvat nässköljning?
Brukar göra det på minsta tecken på förkylning och vid allergi i näsan. Funkar kanon!
Jag är bara lat!
Brukar inte syssla med skendränkning
Mitt problem löste sig, kisse ålade runt så mycket att hon ramlade ner från soffan
Vad i helvete håller de på med i USA??
Vad i helvete håller de på med i USA??
Det är så läskigt. Inbördeskrig känns nästan inte omöjligtKan inte annat än instämma, det är fruktansvärt.
Min lilla vita har trillat ner x antal gånger... hon rullar runt, ner och när hon landat ser hon lite förvånad ut innan hon trampar upp igenIsis hälsar att hon är mycket förnärmad över de som lämnat skrattsmiley till ovanstående inlägg och kommer att bita er i tårna om tillfälle ges
Edit: Hennes matte fnissar fortfarande över hennes min när hon landade på golvet, på alla fyra tassar.
Ja du en väldigt bra fråga, Trump gör statskupp? Hotar med kärnvapen om någon ifrågasätter?Vad i helvete håller de på med i USA??
Jag är mållös. Känns som att titta på en dålig film om en bananrepublikVad i helvete håller de på med i USA??
Slutat tillverka?Jag är så jäkla sugen på wienernougat men den finns inte att köpa
Förstör demokratin..?Vad i helvete håller de på med i USA??
Håller helt med dig. Priserna skenar för vilket ruckel som helst.Sälj utan att renovera. Pandemin har gjort att folk är tokiga i renoveringsobjekt - folk behöver helt enkelt något att göra. I vissa fall säljs renoveringsobjekt tom dyrare än nyrenoverade/nyproducerade objekt. Badrum brukar många göra om oavsett och tapeter byter man i stort sett alltid när man flyttar in. Så det är inget konstigt för köpare att behöva fixa.