Vad gör vi? CXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är så läskigt. Inbördeskrig känns nästan inte omöjligt :(

Jo, det ar omojligt.
Da Presidenten uppmuntrar till vald har en grupp pa nagra tusen foljt hans anvisningar.:banghead: men nagot inbordeskrig blir det inte av det har. Daremot undrar jag varfor polis styrkan inte var storre. Det finns ocksa gott om video som FBI kan ga igenom och identifiera de som var med.:devil: En kompis som jobbar pa FBI ar med och gar igenom och identifierar folk, bland annat genom att titta pa videos, sa jag vet att det ar sa de gor.
 
Ska åka till stan och hoppas få tag i toner till min skrivare så jag kan jobba ordentligt. Funkar det att byta får jag jobba som en dåre idag för att komma ikapp. Ska dock ta en paus en lunch för att gå ut och åka bob med ungarna en stund :)
 
Har ringt tre olika mottagningar, inget inbokat på någon av dem, tämligen säker att de andra två inte har något inbokat alt det skulle synas i vårguiden. Jag ger upp. Måste blandat ihop datum. Utan sms påminnelser är jag så körd, särskilt när jag är van vid det så inte skriver upp i kalendern som jag borde.

Fö sitter jag fortfarande och tittar på HoR som debatterar certifiering eller inte. Jag blir tokig på vissa nötter som VET att det inte spelar någon roll och ändå måste visa tuppkammen. Herregud vi är fortfarande på Pennsylvania och det är alfabetiskt så det här kan ta ett antal timmar till. Man kan tycka att efter den här dagen så skulle både senatorer och representatives vara trötta, men icke då.

Justin Hawley borde också fråntas sin senatplats.
 
Är på jobbet och misstänker att det inte kommer hända något i dag (så borde jag inte skriva - det är ju då det blir läckor i toaletter) Känner mig allmänt nere, värdelös och hopplös, har ont överallt och huvudvärk. Men jag gissar på att det är pms.

Var snäll mot mig i morse och drog på mig den mjukaste, varmaste, gosigaste tröjan som luktar supergott lite svagt av tvättmedel. Det får bli min snuttefilt i dag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 766
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
374
Senast: FrDrake
·
Trädgård & Växter Snart är vintern här. Dags att börja planera för övervintring av växter! Jag har bland annat citron, banan och pelargoner sin jag vill...
Svar
11
· Visningar
360
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp