men Lillgrådis hur gammal är du egentligen?
Hon är en evigt ung rebell
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HysssshMen ärligt talat, 28 år är jävligt länge sedan bara det.
Hyssssh
/blir 28 i september
Allt, sen tar du en snabb sväng förbi Gävle
Tyvärr är det ju en liten omväg när jag bor i Staffanstorp och jobbar i Malmö
Barnrumpa Jag blir 47 om inte alltför många dagar... blir man så gammal måste man hejda sig när någon frågar om ens ålder och räkna efter
Det var den veckan som maken och jag knatade in på banken och ville låna en slant för att köpa avelsstoet i våra drömmar.….. eller HUR ung var jag när jag började jag plugga på universitetet?!
Men ärligt talat, 28 år är jävligt länge sedan bara det. Kollade upp lite och 1992 var samma år som Charles och Diana separerade, som Rederiet började sändas, som Nirvana och Nevermind låg etta på CD-försäljningslistan - och som Birgit Friggebo körde We shall overcome i Rinkeby som tidernas mest misslyckade allsång.
Dessutom höjde Riksbanken räntan till 500 procent typ en vecka efter att jag börjat mina studier, där får man ju ändå vara glad att det var en tillfällig grej! Annars hade jag kunnat drömma om att vara fri redan efter 28 år.
Jag har bestämt att jag kommer fylla 27+ hädanefter det funkar för farsan som fyller 27+ 25 i år så jag tänker att det bör gå skapligt för mig med! Möjligen att det blir 28+ om kommande år blir särdeles braBarnrumpa Jag blir 47 om inte alltför många dagar... blir man så gammal måste man hejda sig när någon frågar om ens ålder och räkna efter
Jag borde kunna få plats med en del garn hos mig om du behöver avlastning. Jag tycker det verkar vara jobbigt om du har för mycket! Man ska ju hjälpas åt och allt sånt där!Har haft en absurd upplevelse där jag sticker in handen i en till synes tom låda och hittar mer pch mer garn? Och var i helvete ska jag förvara en rulle med 30 m korsettfjäder?!
Jag borde kunna få plats med en del garn hos mig om du behöver avlastning. Jag tycker det verkar vara jobbigt om du har för mycket! Man ska ju hjälpas åt och allt sånt där!
Jag borde kunna få plats med en del garn hos mig om du behöver avlastning. Jag tycker det verkar vara jobbigt om du har för mycket! Man ska ju hjälpas åt och allt sånt där!
Tack men nej tack, de verkar idka förökningar på egen hand här hemma. Jag fattar inte var galgarna kommer ifrån? Jag har slängt mängder som jag ändå har kunnat hävda att det är något fel på, men ändå hittar jag kassar med galgar??Vill du ha några galgar också? Jag svämmar över.
Det är jag det, osjälviskheten her själv! Inga som helst baktankar och suktande efter mer garn.Så osjälviskt av dig