Ska gå och lägga mig nu. Fullt upp imorgon också = bra. Förhoppningsvis tar jag mig igenom även morgondagen utan allt för stora avvikningar från schemat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har beslutsångest. Ska baka till jobbet i helgen. Men vad?
- Dumlekaka i långpanna
- Kolakakor med Toffifee och saltkola
- Kolakakor med Daim och havssalt
- Kärleksmumssnittar
Help me!
Det började jag med redan när jag var 21 år och någon frågade mig hur gammal jag var på studentmiddagen - en smula pinsamt att sitta, humma och vara tvungen att räkna efterBarnrumpa Jag blir 47 om inte alltför många dagar... blir man så gammal måste man hejda sig när någon frågar om ens ålder och räkna efter
ALLT! Du behover baka alla de dar ... och sedan skicka till mig!
Det är det alla år.Varför är det 31 dagar i augusti i år?
då fyller jag bara 27+ i år och inte jämtJag har bestämt att jag kommer fylla 27+ hädanefter det funkar för farsan som fyller 27+ 25 i år så jag tänker att det bör gå skapligt för mig med! Möjligen att det blir 28+ om kommande år blir särdeles bra
Det är det alla år.
Har bestämt mig för att jag klarar mig utan väskan. Den är en materiell tingest.
Jag lånar ut den och hoppas att den kommer hem hel och i ett stycke.
Ont:
Sitter på gatan och lyssnar på min galna vän som SPRUTAR ut idéer på nya konstverk. Oerhört roande. Har bett servitören om en jämn ström av vin och antecknar flitigt
Har drygvecka på jobbet och enda lediga dagen är idag = tänkte mig lite sovmorgon
Det tänkte sig in den ohemult stora hunden som jag huserar = väcktes av ett dovt och långt ylande 05.50 i morse
Tur att jag är van att vakna i halvottan alltså.. Tog det ändå lugnt i morse och bäddade ner mig i soffan med en tekopp inom räckhåll och bara slappade
Inget att vara ledsen för @athena_arabians jag brukar kliva upp ungefär vid den tiden och fick en lång slömorgon, så det är helt okej
Jag röstar på kärleksmumssnittar!Jag har inte så mycket hjälp av er här i tråden