Vad gör vi CXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pappershögen.... :eek::D
20200825_182702.webp
 
Jag ska (typ) börja följa ett matschema imorgon. Kommer säkert försöka "anpassa" det för mycket och hoppa över/ändra vissa mål osv men jag ska iallafall försöka. Kommer leda till massa ångest MEN måste bara upprepa för mig själv att min häst hellre har en matte som orkar göra roliga saker än en matte som visserligen väger mindre men inte orkar nånting... :cautious: Eller hur?
Helt rätt :up:
Du är verkligen inne på ett bra tänk nu *pepp pepp* :heart
 
Går och lägger mig nu. Totalt slut i kroppen efter att stått och gått nästan hela dagen. Måste komma igång med styrketräningen igen. Det hjälpte ryggen väldigt. Har haft ett uppehåll pga av hettan de senaste veckorna men nu är temperaturen mer mänsklig så jag får pallra mig iväg till gymmet igen.
 
Guuud började riva i lilla hallen och en våd tog lika lång tid som tre gjorde i stora hallen :arghh: ska äta lite mer risotto som tröst :sneaky:
 
Sovdags. Inte ett dugg trött och ingen av hundarna vill sova med mig tydligen så det ser inte så lovande ut :cautious: Men ska upp om 7,5 timme och jag behöver min sömn så det är bara att försöka.
Ska tänka på min superfina häst, min gulliga ponny som fick busa till det vid insläpp (man får busa när man är gammal :heart) och jul. Ångest ombeds vänligt men bestämt hålla sig borta :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 732
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 305
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 340
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 898
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp