Och jag äter "stavmixad" havregrynsgröt med jordgubbssylt och mjölk till frukost. Tyckte att det passade med varm mat en morgon som denna !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad ska du bygga?Ska gå ut och köra in björnen och ta ihop det sista efter dagens grundbyggande .Så blir det nya tag i morgon så jag får skicka iväg grävmaskinen .Rätt dyrt att ha en sådan larvandes runt på gården men det gör ett enormt jobb
Det är hopplöst, jag har två ungar hemma, jag skulle säga friska men lite vanlig höstförkylning, men de får vara hemma. Dottern börjar få panik på att hon bara har varit en dag i skolan den här terminen.
Lider med dig!Jag är sugen på choklad men har ingen hemma!! Och jag är förkyld så jag kan inte gå till affären och köpa heller. Min man kommer inte hem förrän sent ikväll
Titta även på "Moppar" som får köra 45 km/h det börjar finnas en hel del som ändå är helt okej säkerhetsmässigt.Har precis sålt äldsta sonens fonder, och flyttat resterande sparpengar till ett och samma konto. Vi tog beslutet igår att tvinga på honom en A-traktor istället för att överklaga till kommunen om skolbussar och eventuellt även till skolinspektionen. Får han en A-traktor så har han förhoppningsvis ett försprång nu när han fyller 16, och ska börja övningsköra med våra bilar.
Ja vanliga moppar är skitbra! mvh får krupp på mopedbilar och a-traktorer i trafikenTitta även på "Moppar" som får köra 45 km/h det börjar finnas en hel del som ändå är helt okej säkerhetsmässigt.