Vad gör vi CXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har en jättepeppig vetesurdeg, den är så bubblig och fin så jag berömde den alldeles nyss. Ja, jag pratar med mina surdegar :D

Jag ha också kommit fram till att jag har ett enormt behov av jäskorgar... men har ett absolut inköpsförbud så det blir inget med det :cautious:
Min ("din") rågsurdeg är också jättebusig. POOOF, säger det varje gång jag öppnar locket och ska ta ur burken :D . Det är egentligen helt otroligt att man kan hålla liv i en deg på det viset...... :eek:
 
7EE09C8D-FD65-411E-85B4-6384E17A321C.webp

Middagsunderhållningen! Rekommenderas 🤓
 
Var och hälsade på hos en med hästar och såg när hon tränade en. Det stod en hund i en typ hundgård och skällde där, vi hälsade inte men hon pratade lite om hunden. Så imorgon åker vi och hälsar på och kanske hämtar hem den på prov, jag ska ha den då:nailbiting::bump::angel:
 
Min ("din") rågsurdeg är också jättebusig. POOOF, säger det varje gång jag öppnar locket och ska ta ur burken :D . Det är egentligen helt otroligt att man kan hålla liv i en deg på det viset...... :eek:

Härligt att avkomman mår bra och uppför sig :heart :D

Prova att göra en vetesurdeg också, jag använde lite av rågsuren för att få fart på den (gjorde efter recept hos Pain de Martin). Vetesuren är "snabbare" sas, det händer mer fort.
 
Ödets ironi: Idag har flera personer kommenterat (som nåt positivt) att jag måste ha gått ner i vikt i sommar :cautious:
Oh well. Jag ska ändå hem och kvällsfika enligt schema. Men kul om jag blir tjock igen sen då, kommenterar de då också tro :confused::crazy:

Hästen var iallafall GULD idag! :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 732
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 305
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 340
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 898
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp