Kom just hem från en utflykt med mamma och nu har jag ätit mellis.
Tror jag ska starta upp mitt körkortsteori-plugg...!
Tror jag ska starta upp mitt körkortsteori-plugg...!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Väntar på att jag ska få sluta jobba, gå och köpa lite i mataffären och sedan komma hem och montera ihop mitt nya bord!!Mitt nya bord har iallafall kommit!
Hyresvärden hade vänner med barn över i helgen som störde mig och katten (hen bad mycket om ursäkt och det var bara några minuter max) så jag fick genast gott samvete om att be dem hjälpa mig med mitt paket idag
Postmords app säger även att jag ska få två paket levererade till dörren idag, men jag tror det när jag ser det ... Skönt med hyresvärdar som jobbar hemifrån, en fördel som jag inte tänkt på förut!
Hästen kommer nog att uppskatta att du är pigg(?) efter att ha ätit ordentligt!Tycker inte jag gjort annat än ätit idag Men ska inte (inte inte inte) väga, mäta eller på annat sätt "jämföra" mig med igår. Istället ska jag fokusera på träning med hästen ikväll. Hon bryter nog inte ryggen även om jag skulle vara ett kilo tyngre än igår...
Hästen kommer nog att uppskatta att du är pigg(?) efter att ha ätit ordentligt!
Jag tror i alla fall att din häst kommer uppskatta det De känner ju sånt där, de där härliga fyrbeningarna.Pigg är kanske att ta i men jag känner mig lite mindre konstig i huvudet iallafall. Så jag hoppas hon bara tycker det känns bra!
Egentligen tror jag inte det jag har ätit är nåt man går upp ett kg på ett dygn av heller men det KÄNNS så
Gick för att handla mat, kom hem med jeans
Min bil måste också besiktigas. Hade den på service för en månad sen och det enda var art bromsbeläggen rostar. "Du måste bromsa hårdare".