Vad gör vi CXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagens framsteg: Stötte på patrull på jobbet vilket stressade upp mig lite. Men istället för att mig den på att hinna allt och hamna på ruta ett igen bad jag om hjälp! Bra så! 👏.
Dagens irritation: kände mig stressad på CG eftersom jag bara ville bli klar (och såg antagligen smått folkilsken 😇 ut ) men jag var fan less på alla stötar jag fick och folkj*vlar som är för tröga för att fatta att hålla avstånd! Tacksamt nog slapp jag avstämning iaf 🙂.
Skönt att vara hemma igen och inte kan man annat än koppla av när en avslappnad katt ligger och kråmar sig och spinner i soffan 😍🥰.
 
Mitt nya bord har iallafall kommit! :banana:

Hyresvärden hade vänner med barn över i helgen som störde mig och katten (hen bad mycket om ursäkt och det var bara några minuter max) så jag fick genast gott samvete om att be dem hjälpa mig med mitt paket idag :devil::angel:
Postmords app säger även att jag ska få två paket levererade till dörren idag, men jag tror det när jag ser det ... Skönt med hyresvärdar som jobbar hemifrån, en fördel som jag inte tänkt på förut! :angel::D
Väntar på att jag ska få sluta jobba, gå och köpa lite i mataffären och sedan komma hem och montera ihop mitt nya bord!! :bump:
40229-01f1.jpg

Ett klappbord på 1 m i runt om, jag hoppas att det blir lagom, det går iallafall att vika ned det om det skulle kännas för stort :up: Och så hoppas jag att min mikro kan få plats under där så den inte står på golvet åtminstone.

Postmords app säger ännu att mina paket är på väg, som de gjort sedan halv tio imorse 😅 förväntar mig det värsta :cool::p
 
Fy satan vad min chef stoppar mig från att göra vad jag måste. Jag känner mig helt dränerad och vill helst aldrig se honom igen. Jag har fortfarande inte gjort det jag ska ha gjort i dag och försökte börja med kl 7 i morse. Men chefen är nog på väg hem snart så då kanske jag hinner få lite gjort i alla fall.
 
På måndag ska vi delta i en efter skolan aktivitet (obligatorisk) som är mellan 17.45 och 19.45. Tidigare idag nämndes det snabbt att vi kommer bli kompenserade dagen efter med sovmorgon. Nu verkar det dock indraget med motiveringen att kvällsaktiviteten inte tillhör samma ämne som första lektionen dagen efter. Blä! Jag hatar sånt här, min kvällsrutin börjar normalt sett vid 19 och kommer bli försenad med minst 2h...

Som om inte det vore nog så ska ju den härliga logistiken lösa sig också... mitt skolbusskort går ut 19.00, så det kan jag ju inte använda. Trodde att mitt privata busskort (periodkort) gällde till 31 Augusti, men tydligen går det ut på söndag, så det kan jag ju inte heller använda. Skulle så klart kunna köpa enkelbiljett, men efter att ha kollat upp det skulle jag behöva TVÅ sånna då restiden är för lång för att rymmas inom en biljett. Restiden blir längre sent på kvällen då bytena inte matchar lika bra. Så nu hoppas jag att pappa inte jobbar kväll på måndag och... eh... vill hämta mig. Tror dock inte att han är jättepeppad på det då det ändå tar 1h enkel väg 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 743
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 308
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 340
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 898
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Tråden för spår
  • Retrievertråden

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp