Vad gör vi CXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Polisen ringde och notan på min krock blev 2 000 kr, för att jag låg för nära framförvarande bil. Rimligt, men tungt för min ekonomi.
Fick också reda på att försäkringsbolaget löser in min krockade bil. Men pappa har hittat en ny av samma modell åt mig, så det löser sig. Bra med snälla föräldrar när jag inte har energi till att lösa saker själv.
 
Kommit hem från jobbet, första dagen jag vart där Själv och stängt nu ikväll osv... (golfklubb)
Var definitivt nervös men alla var snälla och förstående (lokalbor som spelar golf-tävling på eftermiddagen och stannar för några sociala öl efteråt) så allt gick bra!

Skjutsade även hem 2st när jag stängt för de bor på vägen ändå!

Nu hemma, är hundvakt igen över en natt då ägaren är med min sambo på fastlandet för att se nån boxningsmatch.

Nu ska vi ta kvällspromenixen! Klockan är 19.15 här. Sen blir det laga middag och soffhäng!
 
@Snurrfian + @Millicent Sonen har idag en EU-moped klass 1, men det blir svårt när höstrusket och snön kommer då vi har allt ifrån 2,7 till 16 km beroende på buss, skoltid och vart han ska befinna sig. Till fabriken 11 km från oss, där de är just nu 2 dagar i veckan, går inga passande bussar alls.
Jag tänkte snarast på en mopedbil, de går lite snabbare än a-traktor. Jag kan som @Millicent bli trött på dem i trafiken men de är välbehövliga för att ta sig fram för ungdomar som bor på landet.
 
Det jobbiga telefonsamtalet var jobbigt men är iallafall avklarat. Har sedan också skiftat tvätt, cyklat till stallet och fixat en del. Nu har jag pysslat lite på hästarna, ska fylla på vatten också och sen ska jag cykla hem och få i mig något till lunch. Känns lite bättre nu än i morse, men fortfarande onödigt jobbigt pga de där kommentarerna igår :down: Plus att jag börjat oroa mig för att inte komma i vita ridbyxorna på lördag när jag ska tävla, med tanke på att jag tycker jag ser ut att vara gravid i typ sjunde månaden :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 723
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 304
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 340
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 898
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Valet i USA
  • Skaffa barn eller inte

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp