Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänkte snarast på en mopedbil, de går lite snabbare än a-traktor. Jag kan som @Millicent bli trött på dem i trafiken men de är välbehövliga för att ta sig fram för ungdomar som bor på landet.@Snurrfian + @Millicent Sonen har idag en EU-moped klass 1, men det blir svårt när höstrusket och snön kommer då vi har allt ifrån 2,7 till 16 km beroende på buss, skoltid och vart han ska befinna sig. Till fabriken 11 km från oss, där de är just nu 2 dagar i veckan, går inga passande bussar alls.
Jag tänkte snarast på en mopedbil, de går lite snabbare än a-traktor. Jag kan som @Millicent bli trött på dem i trafiken men de är välbehövliga för att ta sig fram för ungdomar som bor på landet.
Mopedbilar är plastlådor med typ noll krocksäkerhet. Hellre A-traktor då
Nä jag tycker vi lagstiftar att ungdomar inte får bo på landet iställetJag tänkte snarast på en mopedbil, de går lite snabbare än a-traktor. Jag kan som @Millicent bli trött på dem i trafiken men de är välbehövliga för att ta sig fram för ungdomar som bor på landet.
Jag vill ha köpe lunch
Usch, ja. De påminner om radiobilar som har slitit sig från tivoli...Mopedbilar är plastlådor med typ noll krocksäkerhet. Hellre A-traktor då
Nä jag tycker vi lagstiftar att ungdomar inte får bo på landet istället
Det börjar komma bättre även om det finns en del att önska!Mopedbilar är plastlådor med typ noll krocksäkerhet. Hellre A-traktor då
Känner att det är ett rimligt byte!Lite svårt att hålla hela landet levande isåfall... om vi inte tvångsförflyttar 18-åringar från städerna åt till landet
Annars vore det käckt om man kunde kosta på kollektivtrafiken lite och underlätta smidiga lösningar så som att utnyttja skolskjutsar som ändå går osv.Nä jag tycker vi lagstiftar att ungdomar inte får bo på landet istället
Undrar bara hur de löser det för att hålla sig inom maxvikt?Det börjar komma bättre även om det finns en del att önska!