Det är jag helt enig om!Annars vore det käckt om man kunde kosta på kollektivtrafiken lite och underlätta smidiga lösningar så som att utnyttja skolskjutsar som ändå går osv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är jag helt enig om!Annars vore det käckt om man kunde kosta på kollektivtrafiken lite och underlätta smidiga lösningar så som att utnyttja skolskjutsar som ändå går osv.
Usch, ja. De påminner om radiobilar som har slitit sig från tivoli...
Ja men det betyder att jag måste ta bilen för att kunna handla och jag har matlåda, blir även lite snålKöpelunch är trevligt
Det jobbiga telefonsamtalet var jobbigt men är iallafall avklarat. Har sedan också skiftat tvätt, cyklat till stallet och fixat en del. Nu har jag pysslat lite på hästarna, ska fylla på vatten också och sen ska jag cykla hem och få i mig något till lunch. Känns lite bättre nu än i morse, men fortfarande onödigt jobbigt pga de där kommentarerna igår Plus att jag börjat oroa mig för att inte komma i vita ridbyxorna på lördag när jag ska tävla, med tanke på att jag tycker jag ser ut att vara gravid i typ sjunde månaden
Känner igen den sjukdommen "hatarattköpakläder"...Meh, jag är fan mig dum i kontoret.
skulle köpa byxor, inte köpte allt möjligt utom kläder.
får väl vakna imorgon och göra det.
får se vart den dagen tar mig.
Alltså ni får gärna smitta mig /villhöver alltKänner igen den sjukdommen "hatarattköpakläder"...
Hur långt har du till stallet med tanke på hur hurtig du är som cyklar? .
Nämen hallå, nu ska du inte komma med smarta lösningar inteAnnars vore det käckt om man kunde kosta på kollektivtrafiken lite och underlätta smidiga lösningar så som att utnyttja skolskjutsar som ändå går osv.
Vet inte exakt, men runt 6 km har jag för mig det är Så inte så långt
Många sådana här också, både killar och tjejjer har domPerfekt beskrivning
Här är det mest EPA-ungar... flera späda småtjejer kör King Cab Vi är väldigt glada över de flesta EPA-ungarna här, det är ordentliga ungdomar som är hjälpsamma. Tydligen var det några som hade tankat och sett att de hade dåligt med luft i däcken. De hade noll koll på hur mycket det ska vara i däcken och hur man fyller på luft. Till slut hade de klivit över till EPA-ungarna som var där och de hade hjälpt till och dessutom förklarat varför det var viktigt med rätt däcktryck
Ingen aning hur de har löst det, vi satte oss aldrig in i det eftersom det kommer att lösa sig med 30 moppe/åka en tidigare buss/jag skjutsar. Förhoppningsvis fixar dottern sitt körkort snart också så då blir det ännu enklare.Undrar bara hur de löser det för att hålla sig inom maxvikt?
Idag städar vi
Aldrig att du kan få mig att tro att stjälpredorna gör det
Annars vore det käckt om man kunde kosta på kollektivtrafiken lite och underlätta smidiga lösningar så som att utnyttja skolskjutsar som ändå går osv.
Nu ska jag till veterinär med ena hunden som haltat till och från