Vad gör vi CXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Usch, ja. De påminner om radiobilar som har slitit sig från tivoli... O_o

Perfekt beskrivning :rofl:

Här är det mest EPA-ungar... flera späda småtjejer kör King Cab :up: Vi är väldigt glada över de flesta EPA-ungarna här, det är ordentliga ungdomar som är hjälpsamma. Tydligen var det några som hade tankat och sett att de hade dåligt med luft i däcken. De hade noll koll på hur mycket det ska vara i däcken och hur man fyller på luft. Till slut hade de klivit över till EPA-ungarna som var där och de hade hjälpt till och dessutom förklarat varför det var viktigt med rätt däcktryck :love:
 
Det jobbiga telefonsamtalet var jobbigt men är iallafall avklarat. Har sedan också skiftat tvätt, cyklat till stallet och fixat en del. Nu har jag pysslat lite på hästarna, ska fylla på vatten också och sen ska jag cykla hem och få i mig något till lunch. Känns lite bättre nu än i morse, men fortfarande onödigt jobbigt pga de där kommentarerna igår :down: Plus att jag börjat oroa mig för att inte komma i vita ridbyxorna på lördag när jag ska tävla, med tanke på att jag tycker jag ser ut att vara gravid i typ sjunde månaden :crazy:

Hur långt har du till stallet med tanke på hur hurtig du är som cyklar? :).
 
Vet inte exakt, men runt 6 km har jag för mig det är :) Så inte så långt

Aha :). När jag hade mina gamla hästar kvar hos mamma och bodde 2 km enkel väg ifrån gick eller cyklade jag oftast flera gånger om dagen; kilona droppade när jag skärpte mig med kosten; bra motions runda helt klart ;P. Nu har jag 7,5 km enkel väg men nu tar jag bilen....:laugh:. Hurtig du är iaf :).
 
Perfekt beskrivning :rofl:

Här är det mest EPA-ungar... flera späda småtjejer kör King Cab :up: Vi är väldigt glada över de flesta EPA-ungarna här, det är ordentliga ungdomar som är hjälpsamma. Tydligen var det några som hade tankat och sett att de hade dåligt med luft i däcken. De hade noll koll på hur mycket det ska vara i däcken och hur man fyller på luft. Till slut hade de klivit över till EPA-ungarna som var där och de hade hjälpt till och dessutom förklarat varför det var viktigt med rätt däcktryck :love:
Många sådana här också, både killar och tjejjer har dom :up:
Det blev ju så mycket lättare nu med elektronisk strypning till A-traktor istället för byte av växel-låda mm. Junior har paxat min cheva pickis... :angel:
 
Aldrig att du kan få mig att tro att stjälpredorna gör det ;) :D
9771EE6A-611A-432E-A2D0-40B6998AEDF0.webp

:laugh: :laugh:
 
Annars vore det käckt om man kunde kosta på kollektivtrafiken lite och underlätta smidiga lösningar så som att utnyttja skolskjutsar som ändå går osv. 😇😁

Att kosta på kollektivtrafiken vore verkligen en bra lösning för vi har inga skolskjutsar häromkring alls. Då sonen är gymnasieelev så får man självkostnadsersättning om avstånden överstiger 6 km, vilket innebär att man får ha föräldrar som kör eller har eget fordon.För mig som vill ha en levande landsbygd så stör jag mig inte på A-traktorer, snarare mer på gnäll från folk som tycker att 20 minuters väntan på buss/tåg/spårvagn/tunnelbana är alldeles för lång tid :grin::)
 
Skyllde på dålig uppkoppling och stängde av videon från mig. Nu ligger jag i soffan och blundar och lyssnar på kollegor som pratar om grejer jag egentligen vet för lite om för att kunna föra någon diskussion om, och petar in någon kommentar då och då.

Är helt slut, fattar inte varför jag är så trött.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 699
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 300
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 338
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 898
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Födda -21
  • Wobbi stövlar

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp