Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ge dig ut och plocka blåbär ! Mamma ville ha fler - hintade hon om - så jag har precis plockat 4-5 liter till åt henne.....Kan inte komma på något att göra i dag. Måste väl gå ut lite men är varken sugen på att promenera i skogen, på asfalt eller fönstershoppa.
Suttit och spelat ett tag men blev opepp på det med.
Jag bor tyvärr vid ett väldigt poppis naturreservat i Stockholm.Ge dig ut och plocka blåbär ! Mamma ville ha fler - hintade hon om - så jag har precis plockat 4-5 liter till åt henne.....
Du har ingen bil så du kan ta dig lite längre ut i naturen då?Jag bor tyvärr vid ett väldigt poppis naturreservat i Stockholm.
Försökte plocka blåbär för en vecka sedan, efter 3 timmar hade jag en halv liter. Helt barplockat här och då gick jag inte ens på stigarna utan runt i skogen.
Ömsom skrattar, ömsom förundras över hur galen världen egentligen är
https://biblicalgenderroles.com/2020/07/16/7-steps-to-grooming-your-christian-wife/
Att forma sin fru till att bli den fru man vill ha och "christian domestic discipline"... och att kvinnor över 25 är svårare att forma? Hade min nya man föreslagit smisk för att disciplinera mig för att jag köpt lite för mycket saker (på ett icke sexuellt sätt) hade jag nog gapskrattat och sen sagt hej då.
@lil-sis Lycka till!
Ja, det tog 11 timmar totalt igår med lite pauser och mat. Jöken kändes bra, och faktiskt mycket roligare att skriva den igår nu när det saknas press att sätta den. Jag vet att jag är godkänd i de två gymnasiekurserna, så det handlade mest om jag skulle få A och B i kurserna eller B och D, så det var inga svåra slutprov.
Men oj, två omtentor inplanerade samma dag? Det lät inte alls kul
Nej ingen bil, annars var det en riktigt bra idé! Älskar att puttra runt i naturen och plocka blåbärDu har ingen bil så du kan ta dig lite längre ut i naturen då?
Fanns många guldkorn där ändå! Är trött/uttråkad men orkar inte ta mig för något, så perfekt läsning att störa sig på en lat lördagÖmsom skrattar, ömsom förundras över hur galen världen egentligen är
https://biblicalgenderroles.com/2020/07/16/7-steps-to-grooming-your-christian-wife/
Att forma sin fru till att bli den fru man vill ha och "christian domestic discipline"... och att kvinnor över 25 är svårare att forma? Hade min nya man föreslagit smisk för att disciplinera mig för att jag köpt lite för mycket saker (på ett icke sexuellt sätt) hade jag nog gapskrattat och sen sagt hej då.