Jag har varit ute på en morgontur med hästen. Det var inte en jättetrevlig upplevelse idag Men den stackaren har fått vila i två dagar så det är väl mitt fel då att allt skulle gå i 200 km/h
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Be om bidrag till bensin/disel så vinner du något på detSka jobba så jag är vaken. Det är "frivilligt" att jobba på lördagarna och jag som inte kan säja nej jobbar. En kollega är ivrig på att erbjuda mig som chaufför. Bussförbindelserna till jobbet är urusla så hon brukar komma dragande med billösa kollegor och fråga om jag har plats i bilen. Jag kan ju som sagt inte säja nej så jag åker på att ta med folk hela tiden. Så jag väntar på att kollegan ska komma. Jag vill egentligen inte alls ha en massa främmande människor i bilen men när jag inte kan säja nej så blir det ju såhär.
Vad ska jag göra med 1kg kvarg? Bäst före datum är på onsdag och så mycket hinner jag inte äta tills dess.
Smoothie?Vad ska jag göra med 1kg kvarg? Bäst före datum är på onsdag och så mycket hinner jag inte äta tills dess.
Att vara konstnär gör visst dig "ordentlig", otippatÄr vaken. Mkt oklart
Måste och måste ..Kan inte komma på något att göra i dag. Måste väl gå ut lite men är varken sugen på att promenera i skogen, på asfalt eller fönstershoppa.
Suttit och spelat ett tag men blev opepp på det med.
"Måste" ju få minst 100% på träningsklockanMåste och måste ..
Jag planerar att spendera mesta av dagen i sängen
Ringde pappa, han fattade trögt.
"Hej pappsen, jag har tråkigt"
"Aha, jag är på väg in till stan, jag ska köpa nya löparskor tänkte jag"
"Ok... jag har inget att göra idag..."
"Tänkte köpa Altra kanske, lika bra att testa dem innan"
"... jag vill ju hitta på något, går ju inte att springa i dag..."
"Nej, det är alldeles för varmt"
"sååå vad ska du göra efter att du köpt skorna"
"vet inte. Jag hoppas skorna finns på runners store, de verkar inte finnas någon annan stans. Annars blir det nog en rätt tråkig dag..."
" ska vi hitta på något? promenad?"
"Ja! Vad kul!"