Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blir efterfrågan stor kan du skicka dem vidare till mig.Det är varmt ute
Vill någon ha 5-10 grader finns det att hämta här, med risk för att grannarna kan protestera.
Cheesecake?
Edit: Det går att göra cannelloni med kvarg/Keso istället för ricotta också även om det inte blir exakt lika. Cannelloni går jättebra att frysa till portioner.
Får kanske prova att göra en cheesecake med kvarg. Tycker inte att smoothies är så gottSmoothie?
Det är varmt ute
Vill någon ha 5-10 grader finns det att hämta här, med risk för att grannarna kan protestera.
Fanns många guldkorn där ändå! Är trött/uttråkad men orkar inte ta mig för något, så perfekt läsning att störa sig på en lat lördag
Helt jävla sjuk att det faktiskt finns folk som praktiserar det här. Ta frugan till psykakuten för att hon vill ha ett jämställt äktenskap.Kollade du upp de tre sätten frun försöker dominera mannen på och hur mannen ska hantera dem?
Läste det precis. Läste också till min förvåning om råden en hustru till en icketroende man fick, antog i min enfald att det var det kryphålet som fanns. Men icke, gud föredrar tydligen att kvinnan stannar i äktenskapet ändå.Kollade du upp de tre sätten frun försöker dominera mannen på och hur mannen ska hantera dem?
Jag blev rätt beklämd av att läsa hur dessa män manipulerar och hjärntvättar sina fruar, vilken makt de utövar!Ömsom skrattar, ömsom förundras över hur galen världen egentligen är
https://biblicalgenderroles.com/2020/07/16/7-steps-to-grooming-your-christian-wife/
Att forma sin fru till att bli den fru man vill ha och "christian domestic discipline"... och att kvinnor över 25 är svårare att forma? Hade min nya man föreslagit smisk för att disciplinera mig för att jag köpt lite för mycket saker (på ett icke sexuellt sätt) hade jag nog gapskrattat och sen sagt hej då.
Läste det precis. Läste också till min förvåning om råden en hustru till en icketroende man fick, antog i min enfald att det var det kryphålet som fanns. Men icke, gud föredrar tydligen att kvinnan stannar i äktenskapet ändå.
Hur gör man när nån bara måste kommentera ens utseende/vikt fast man väldigt tydligt sagt att man inte uppskattar det?
Puh! Har 27 grader inne. Det blir en stillsam dag inomhus idag (som om inte alla mina dagar är stillsamma ).
Var och handlade lite i morse när det var bara 23 grader ute. Sen har jag handlat mat m.m. på nätet, leverans på tisdag.
Drack en Trocadero.
Upptäckte en begynnande finne på hakan så tvättade ansiktet o smorde hakan med Basiron och hela ansiktet med fuktkräm.
Drack en till Trocadero. Viktigt med vätska i den här värmen.
Nu funderar jag på att äta frukost.
Jo, det verkar onekligen mer problematiskt om kvinnan är över 30.Berättade för särbon om den där sidan och att det var kört att dressera mig eftersom jag är över 25... Han svarade "Attans då"
Fy så respektlöst!!!
Folk är rätt respektlösa tyvärr. Jag hade svarat ”och vad tycker du att jag ska göra med den informationen”? Har kört på den kommentaren ett par ggr och det har fått hyfsat bra effekt.
Jo, gillar Trocadero Förut drack jag cola zero eller light men när det kom trocadero zero bytte jag till den. Kaffe är äckligtDu är tokig i Trocadero va? . Dricker du kaffe? Bara tänker; det är en del koffein i den läsken ;P.