Vad gör vi CXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ska svalna en stund till och sen duscha och tvätta håret. Vet redan nu hur hopplöst det kommer vara att försöka sminka mig lite och fixa håret :(
 
Fyllesömnad i sitt esse. Ska fållas sen klar. Blev helt ok. Ritat mönstret själv och har ingen aning om hur jag tänkte när jag tog mått. Men den är luftig och bekväm och det är väl huvudsaken.
IMG_20200815_153522.webp
 
Känner mig lättad, beslutat att inte fortsätta brevväxla med en spansk-tysk brevvän. Hon kan bara spanska och tyska. Min hjärna orkar inte med spanska (tyska kan jag inte), så jag har inte kunnat svara på hennes brev som jag fick våren -19.
Det ska ju inte vara en börda att brevväxla. Skönt att jag äntligen kom fram till det. :up:
Har skrivit ett googleöversatt meddelande till henne på brevvänssidan om att jag inte orkar tänka och skriva på spanska.
 
Puh, var ute en stund i solen och har nu druckit en kopp kaffe och ätit nygräddad mjuk pepparkaka som en kollega bakat här på jobbet. Ventilationen fungerar som vanligt inte och vi har 26 grader inne, jag dööör! :arghh:

Finns inte tillräckligt med glass i frysen heller. :cautious:
 
Fi f*n för den här värmen 😆. Alltså jag uppskattar värme men en lång värmebölja är bara för mycket och frustrerande..Går knappt att rida; typ bara bada (😍) och så slipper jag riskera att dö tre gånger av värmeslag med säkerhetsvästen 🙈 Om nån vill ha extrahetta så är den gratis, tar dock gärna regn i utbyte, avhämtas snarast 🤣.
 
Hemma efter att ha handlat en massa tråkiga men nödvändiga saker som soppåsar, tvättmedel/sköljmedel och mat. Kom just på att jag glömt handla bregott och vitlök :banghead: Tur dock, köpte en påse frusna jordgubbar och bussen kom precis när jag var framme vid hållplatsen så trots värmen har de hållit sig bra tills jag slängde in dem i frysen
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 651
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 287
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 338
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 893
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp