Hade nästan somnat. Jobbet ringer. Vattenläcka. Ringt runt lite, nu kan jag sova igen…. Men kan bara tänka på hur hungrig jag är. O vill äta pizza…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan glädja dig med att det brukar avta efter ett par dagars användning, har jag inte använt min Brikanyl på ett tag så slår hjärtat som om jag sprungit gatlopp.Vaknat med hjärtklappning. Idag efter fyra timmars sömn.
Känns som att jag prickar in varenda biverkning av astmamedicinen ahah, yay.
Visa bifogad fil 83881
Måste ringa vården idag pga mitt knä. Haft ont i det till å från, men varit väldigt diffust vad som utlöste det onda.
Igår när det var terminsstart på ridskolan, jäklar. Gjorde ont satan och har nu hittat när det gör ont.
Nu velar jag lite vart jag ska ringa. Vanlig vc kommer jag inte kunna besöka förrän nästa torsdag tidigast. Hade helst velat kollat upp det denna vecka. Funderar på om jag ska åka till sjukhuset, vet när jag var på akuten med min dåvarande onda hals (enda jag kunde komma på som va öppet en fredag kväll) blev jag skickat till något som hette närakuten och var som en vc i princip.
Hade varit skönt å få hjälp med hur jag ska hjälpa det läka snabbt.
Men haft det sen oktober nuKan glädja dig med att det brukar avta efter ett par dagars användning, har jag inte använt min Brikanyl på ett tag så slår hjärtat som om jag sprungit gatlopp.