R
RedQueen
Hittade granngubbens daghund på våran gård, pissandes på allt han kom åt (våra pallar med pellets och sambons svindyra sommardäck bl.a. ) och dragit runt med vår hunds spårlina och träningsbollar så de låg över hela uppfarten. Gick över med hunden till gubben och talade om vad hunden gjort och att det INTE får hända igen, att han får hålla uppsikt över hunden om den ska vara lös annars får han hålla den kopplad. Svaret jag fick var att han kunde ju inte koppla den för han gick ju i skogen och att det var så svårt att hålla koll på hunden för den är ju så snabb, så fort man gjorde något annat så försvann den ju. Nähä, säger du det….
För övrigt bor vi 15 meter från tågspåret och hunden har blivit hittad flertalet gånger i en fårhage längre ner på vägen. Behöver jag ens nämna att hunden inte heller lyder granngubben?
För övrigt bor vi 15 meter från tågspåret och hunden har blivit hittad flertalet gånger i en fårhage längre ner på vägen. Behöver jag ens nämna att hunden inte heller lyder granngubben?