Lyssnar på föreläsning om behandlingsarbete av personer dömda för våld mot närstående.
Liten paus, behöver tina vid brasan, är lite kallare vid skrivbordet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lyssnar på föreläsning om behandlingsarbete av personer dömda för våld mot närstående.
Kom till mitt jobb jag låter dig gå bananas på mina kollegor/chef Slipper jagDet blir bra det här. Ena närmsta kollegan har ätit taggtråd till frukost och är förbannad på precis allt.
Jag är inne i den värsta pms-otrevligheten. De andra två får vara någon form av vaddering för oss andra
(kollegan är alltså inte förbannad på oss, utan på precis varenda dum detalj på jobbet, jag har däremot lyckats snäsa ifrån två gånger redan i dag Ska försöka isolera mig och inte prata så mycket med folk så kanske jag inte gör något allt för dumt)
Passa på och ta tillvara på humöret och skäll ut chef och andra korkskallar när det gäller din arbetssituation.Det blir bra det här. Ena närmsta kollegan har ätit taggtråd till frukost och är förbannad på precis allt.
Jag är inne i den värsta pms-otrevligheten. De andra två får vara någon form av vaddering för oss andra
(kollegan är alltså inte förbannad på oss, utan på precis varenda dum detalj på jobbet, jag har däremot lyckats snäsa ifrån två gånger redan i dag Ska försöka isolera mig och inte prata så mycket med folk så kanske jag inte gör något allt för dumt)
Det är inte pms-otrevlighet, vi kallar det "låg bullshit-o-meter" och den har fullt rimliga utslag! Mvh har också PMS just nuDet blir bra det här. Ena närmsta kollegan har ätit taggtråd till frukost och är förbannad på precis allt.
Nu är kommunen här och kollar avloppet
Det kostade oss 10.000 kr direkt och sedan 150.000 kronor ganska straxt därefter. Svettigt.
Jag tänker att det är deras avlopp och deras problem om de ska fortsätta hämta vatten här. Men kommunen kan ju ha en annan uppfattning. Lite knepigt är det.
Har en anläggning som kommunen ordnade när de började ta vatten här. De verkar ändå hålla med om att underhållet är deras problem, det är något som behöver bytas som de kan se okulärt, de börjar med det. Blir nog knepigt om de påstår att anläggningen inte håller måttet när det är kommunen som anlagt denOk, jag trodde att det var inspektion av enskilda avlopp som hos oss.
3 koppar kaffe, 30 minuter tills mina händer börjar darra, men det var gott!