Jag menar, vem kan motstå det här?Jag måste erkänna att det frestar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag menar, vem kan motstå det här?Jag måste erkänna att det frestar.
Jag kan.
Det närmaste jag kan komma är detta.Jag kan.
Hade det varit en spaniel hade det varit svårare
Det är det nya normalaSka ni ha sexskandal där så känns det rimligare med kondomer och glidmedel, inte handskar och munskydd. En tanke bara...
Ryyyyys! Nu gav du mig flashbacks från de gånger jag halkat i trappan hemma hos mamma och slagit i ryggen och åkt ner så och även tappade luften. Huuu! Hoppas du slipper bli alltför öm!Jag lyckades dråsa ner för trappan hos föräldrarna nyss. Först på rumpan men när fötterna tog i väggen i kurvan lyckades jag hamna på magen. Kommer vara helt blå imorgon
Höger skinka och vänster knä ömmar mest nu, jag började ju skratta så jag slappnade av så det hjälpte nog.Ryyyyys! Nu gav du mig flashbacks från de gånger jag halkat i trappan hemma hos mamma och slagit i ryggen och åkt ner så och även tappade luften. Huuu! Hoppas du slipper bli alltför öm!
Antagligen! Jo just det. For omkull en gång i trappen i vårt förra boende med ett jävla brak och åkte nerför trappen på arslet. Ena skinkan blev blå och lila nästan hela!!! Sambon försökte skoja och lätta upp stämningen med att vilken tur att trappen höll!! Haha . Det där med trappor kan tydligen vara farligtHöger skinka och vänster knä ömmar mest nu, jag började ju skratta så jag slappnade av så det hjälpte nog.
Mår hyffsat, är lite bättre än igår sovit rätt mycket på eftermiddagen men det är ju positivt. Tack att du frågarHur mår du @Calmiche ?
Låter helt fantastiskt gottLagar till kycklinglår i sådan där kokpåse med en massa örter och köpte grönsaksmedley på reduced idag. Ser fram emot middagen!
(Båda djuren sover som klubbade dessutom. Bästa känslan med nöjda djur! )
Jag har pluggat konst i viss mån, men det betyder inte mycket.Eventuellt! På sin höjd?
Var ungefär som spånet jag råkade svara i en facebook-grupp häromdagen
Visa bifogad fil 83857
Skönt att höraIdag gör jag inget annat än ligger under täcket framför Tv:n både halsen och snuvan är snäppet bättre än igår, mycket lovande! Farmor har inte känt av minsta lilla symtom och var ute på promenad idag så verkar som hon klarade sig
Mår hyffsat, är lite bättre än igår sovit rätt mycket på eftermiddagen men det är ju positivt. Tack att du frågar