Vad gör vi? CXLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag måste erkänna att det frestar. :D
Jag menar, vem kan motstå det här? :D

20160828_110725.jpg
 
Jag lyckades dråsa ner för trappan hos föräldrarna nyss. Först på rumpan men när fötterna tog i väggen i kurvan lyckades jag hamna på magen. Kommer vara helt blå imorgon :D
Ryyyyys! Nu gav du mig flashbacks från de gånger jag halkat i trappan hemma hos mamma och slagit i ryggen och åkt ner så och även tappade luften. Huuu! Hoppas du slipper bli alltför öm!
 
Höger skinka och vänster knä ömmar mest nu, jag började ju skratta så jag slappnade av så det hjälpte nog. :D
Antagligen! Jo just det. For omkull en gång i trappen i vårt förra boende med ett jävla brak och åkte nerför trappen på arslet. Ena skinkan blev blå och lila nästan hela!!! Sambon försökte skoja och lätta upp stämningen med att vilken tur att trappen höll!! Haha :laugh::cautious:. Det där med trappor kan tydligen vara farligt :p
 
Idag gör jag inget annat än ligger under täcket framför Tv:n 😅 både halsen och snuvan är snäppet bättre än igår, mycket lovande! Farmor har inte känt av minsta lilla symtom och var ute på promenad idag så verkar som hon klarade sig :heart

Mår hyffsat, är lite bättre än igår :) sovit rätt mycket på eftermiddagen men det är ju positivt. Tack att du frågar :heart
 
Idag gör jag inget annat än ligger under täcket framför Tv:n 😅 både halsen och snuvan är snäppet bättre än igår, mycket lovande! Farmor har inte känt av minsta lilla symtom och var ute på promenad idag så verkar som hon klarade sig :heart


Mår hyffsat, är lite bättre än igår :) sovit rätt mycket på eftermiddagen men det är ju positivt. Tack att du frågar :heart
Skönt att höra :up::heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
534
· Visningar
53 894
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 139
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 105
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 882
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp