vi är i 2020 del tvåKarantänar lite lätt inför förlossningen. Har redan lessnat på insidan av min lägenhet. Kommer gå bra detta
Vi flyttade in för snart två år sedan men det känns som fem. Pandemiår är verkligen längre än vanliga år.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vi är i 2020 del tvåKarantänar lite lätt inför förlossningen. Har redan lessnat på insidan av min lägenhet. Kommer gå bra detta
Vi flyttade in för snart två år sedan men det känns som fem. Pandemiår är verkligen längre än vanliga år.
Inget jag vet om. Har ju bytt till Mastercard och det enda kort jag använder (och självklart betalar för). Se om deras svar är lika som ditt .Det är inte för själva banktjänsten?
Jag fick meddelande för nåt år sen om att ”baserbjudande” kommer kosta 25 kr/månad och då ingår maestro. Jag hade inget maestro, tror jag, så tog ett eftersom det ändå ingick. Använder det som bankomatkort.
Har fixat med lite utlägg för BRFen. Stör mig enormt på folk som inte har koll och kommer med helt påhittade sanningar. Tex i en konstnärsgrupp påstår en snubbe (självklart en mansplainer) att en inte behöver skatta hobbyverksamhet och att det finns ngn slags magisk gräns, enligt honom 30 000. Jag förklarar sakligt att nej det finns ingen lägre gräns för hobbyverksamhet och han behöver skatta på ev överskott från första kronan.
Sen börjar människan dilla om enskild firma. Han ba "man behöver inte som konstnär betala skatt/avgifter upp till 300 000 (han har blandat ihop det med momsen för fri konst). Öhm, jag hoppas att han inte har enskild firma isf kan det bli en jobbig skattesmäll om han får revision
Nej att du ens lever fortfarande? Skriv testamente om du inte redan gjort det, bråttom nu!
Han har gått ekonomisk linje på gymnasiet, för 20 år sedan?Kan tillägga att han sen kontrade med att han var ”utbildad inom ekonomi”
Jahaja
Innebär det att man inte behöver räkna upp åren när man fyller år?vi är i 2020 del två
så är det, pandemi år räknas bort! det är så sen gammalt!Innebär det att man inte behöver räkna upp åren när man fyller år?
så är det, pandemi år räknas bort! det är så sen gammalt!
Han har gått ekonomisk linje på gymnasiet, för 20 år sedan?
Utbildad inom litteratur - kan inte skillnaden mellan de och det.Eventuellt! På sin höjd?
Var ungefär som spånet jag råkade svara i en facebook-grupp häromdagen
Visa bifogad fil 83857