Vad gör vi? CXLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker sova men blir lite undrande över att det lät som att någon trampade omkring utanför. Lät som fel takt för att vara rådjur/hjort eller annat fyrbent som skrittar. Rådjuren brukar också hålla till på andra sidan alternativt hos grannen, inte trampa fram och tillbaka här. :cautious:

En stund efter lät det som att våran dörr (som används mest, vi har några stycken) stängdes. Men kan mycket väl ha varit tvättkorgen som trillade ner från tvättmaskinen.

Har iaf snott (snott och snott, hon är min men brukar inte sova hos mig) en liten hund som nu ligger under täcket och sover :)
 
Försöker sova men blir lite undrande över att det lät som att någon trampade omkring utanför. Lät som fel takt för att vara rådjur/hjort eller annat fyrbent som skrittar. Rådjuren brukar också hålla till på andra sidan alternativt hos grannen, inte trampa fram och tillbaka här. :cautious:

En stund efter lät det som att våran dörr (som används mest, vi har några stycken) stängdes. Men kan mycket väl ha varit tvättkorgen som trillade ner från tvättmaskinen.

Har iaf snott (snott och snott, hon är min men brukar inte sova hos mig) en liten hund som nu ligger under täcket och sover :)
med största sannolikhet bara naturljud, men en hund under täcket är aldrig fel! <3 Godnatt!
 
Ska lämna barn på förskola och bil på service till klockan 7, wish me luck…
Men vi är båda (relativt) vakna i alla fall!

Igår var en dålig dag, så idag kan väl bara bli bättre? Imorgon ska jag och min kollega få nya skrivbord så idag ska vi städa ur vårt rum osv. Hoppas det blir bra :)

Ikväll är maten redan klar så hoppas vi kan äta direkt och sen gå ut och åka lite pulka ⛄
 
Påklädd och ska strax gå ner och möta hunden. Idag har jag kommit ihåg både broddar och reflexer! Sen har vi redovisningar och kursvärdering online 8 - 15-ish. Det kommer att vara så tråkigt! :arghh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
533
· Visningar
53 852
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 125
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 105
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 877
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp