Vad gör vi? CXLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker sova men blir lite undrande över att det lät som att någon trampade omkring utanför. Lät som fel takt för att vara rådjur/hjort eller annat fyrbent som skrittar. Rådjuren brukar också hålla till på andra sidan alternativt hos grannen, inte trampa fram och tillbaka här. :cautious:

En stund efter lät det som att våran dörr (som används mest, vi har några stycken) stängdes. Men kan mycket väl ha varit tvättkorgen som trillade ner från tvättmaskinen.

Har iaf snott (snott och snott, hon är min men brukar inte sova hos mig) en liten hund som nu ligger under täcket och sover :)

Försöker sova men blir lite undrande över att det lät som att någon trampade omkring utanför. Lät som fel takt för att vara rådjur/hjort eller annat fyrbent som skrittar. Rådjuren brukar också hålla till på andra sidan alternativt hos grannen, inte trampa fram och tillbaka här. :cautious:

En stund efter lät det som att våran dörr (som används mest, vi har några stycken) stängdes. Men kan mycket väl ha varit tvättkorgen som trillade ner från tvättmaskinen.

Har iaf snott (snott och snott, hon är min men brukar inte sova hos mig) en liten hund som nu ligger under täcket och sover :)
med största sannolikhet bara naturljud, men en hund under täcket är aldrig fel! <3 Godnatt!

Ska lämna barn på förskola och bil på service till klockan 7, wish me luck…
Men vi är båda (relativt) vakna i alla fall!

Igår var en dålig dag, så idag kan väl bara bli bättre? Imorgon ska jag och min kollega få nya skrivbord så idag ska vi städa ur vårt rum osv. Hoppas det blir bra :)

Ikväll är maten redan klar så hoppas vi kan äta direkt och sen gå ut och åka lite pulka ⛄

Påklädd och ska strax gå ner och möta hunden. Idag har jag kommit ihåg både broddar och reflexer! Sen har vi redovisningar och kursvärdering online 8 - 15-ish. Det kommer att vara så tråkigt! :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 128
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 096
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
711
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben