Nu är hon borta.
Känns så tomt.
Vad fin hon var
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är hon borta.
Känns så tomt.
Beklagar verkligen Värsta känslanNu är hon borta.
Känns så tomt.
Tänka fritt är stort, tänka rätt är större.Tänker gör de ju... men de har oftast otur när de gör det
Nu är hon borta.
Känns så tomt.
Jag beklagar verkligen! Hon var en väldigt vacker häst .Nu är hon borta.
Känns så tomt.
Det där är inte Yrkesrakblad som används vid tapetsering. Men chansen finns att färghandeln även har såna på bilden."Vanliga" rakblad används knappt till rakning numera. Däremot har bygg- och färghandlarna eftersom man har dem för att skära tapet t.ex.
För det är väl såna här du letar?
Visa bifogad fil 83804
Nä det vet jag. Lite olika design. Men tänkte att @MJLee kände igen de där.Det där är inte Yrkesrakblad som används vid tapetsering. Men chansen finns att färghandeln även har såna på bilden.
Jag känner med dig.Nu är hon borta.
Känns så tomt.
Esther följde med mig ut när jag skulle till jobbet i morse. Hon var ute den tid det tog för mig att gå till bilen (kanske 15 meter), dra ur motorvärmarkabeln och lägga in ryggsäcken i bilen. När jag satte mig såg jag henne pipa in genom kattluckan. Totalt var hon ute säkert 45 sekunder.Blev dimmigt och poff sa det så blev det ordentligt kallt (drygt 9 minus) . Katterna fick bråttom in efter 2 minuter ute . Då har ju iofs honan varit ute ordentligt i morse men hanen har varit inne hela dagen än så länge förutom dessa 2 minuter då .
Nu är hon borta.
Känns så tomt.
Nu är hon borta.
Känns så tomt.