Skriver på min uppsats, läser lite artiklar.. Är så sjukt sugen på en kopp te, men orkar verkligen inte resa på mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh nej! Jag beklagar sorgen så väldigt!Mitt hjärta går i tusen bitar....
Idag klockan 16 ska min häst få vandra vidare. Jag är helt förstörd
Vänta nu lite, vi är inte ens halvvägs genom Januari än. Visst kan vi få ha Någon slags vinter först?Förvisso 10 grader varmt, men även duggregn och jämngrått. Hmm, bättre kan du, våren!
Ja alltså för min del får det gärna bli hur mycket vinter det vill! Idealiskt för mig hade varit -5 och snö, eller åtminstone frost och lite lagom mycket is sådär, fram till sista februari. Sen kan våren få komma! De här halvdryga 7-10 graderna och duggregn är ju så deprimerande Mitt inlägg ovan var mest en lite skämtsam referens till att jag städat undan julen och köpt tulpaner, alltså skulle det bli vår.Vänta nu lite, vi är inte ens halvvägs genom Januari än. Visst kan vi få ha Någon slags vinter först?
Då är vi på same page! Jag blir lite förtvivlad när det är såhär varmt såhär tidigt. Alla mina stackars plantor tror det är dags att titta fram och så VIPS blir det fem minus en vecka i Februari.Ja alltså för min del får det gärna bli hur mycket vinter det vill! Idealiskt för mig hade varit -5 och snö, eller åtminstone frost och lite lagom mycket is sådär, fram till sista februari. Sen kan våren få komma! De här halvdryga 7-10 graderna och duggregn är ju så deprimerande Mitt inlägg ovan var mest en lite skämtsam referens till att jag städat undan julen och köpt tulpaner, alltså skulle det bli vår.